62.

42 7 0
                                    

Θα σας πρότεινα να διαβάσετε κάτω, αλλά κάν' τε ό,τι θέλετε, αφού μπορείτε! 😘

Εγώ, πάντως, μίλησα και προειδοποίησα! 😏

😈•😈•😈•😈•😈•😈•😈•😈•😈•😈

Και πάτωσε στη φυσική σήματα, θα με σκοτώσει ο φυσικός σχολείο-φροντιστήριο.

<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>
>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<

《Μπα》ακούστηκε η φωνή του πίσω, αλλά δεν έδωσα πολλή σημασία. Ο εγκέφαλος μου δεν το είχε συνειδητοποιήσει ακόμα. Και λογικά ήταν πάλι μέσα από το μυαλό μου.

《ΝΕΛΛΗΗΗ》

Η Emma έτρεξε ξαφνιασμένη προς το μέρος μου και με αγκάλιασε όσο πιο σφιχτά μπορούσε. Το ίδιο έκανα κι εγώ, χαμογελώντας πλατιά στον εαυτό μου για την υπέροχη υποδοχή. Της χάιδεψα την πλάτη και την τσίμπησα κοντά στο πλευρό.

《ΑΑΑ》ούρλιαξε γελώντας και απομακρύνθηκε.《Τι κάνεις, αγάπη;》ρώτησε μέσα στην τρελή χαρά και χοροπήδηξε, χτυπώντας παλαμάκια.

《Καλά είμαι. Πώς να 'μαι;》ρώτησα ρητορικά και προχώρησα προς τα μέσα. Πήγα στο Αντρέα και τον φίλησα απαλά στο μάγουλο.《Τι κάνεις, ξαδερφούλη μου;》αναφώνησα χαρούμενη και του τσίμπησα το μάγουλο.

《Ποια είσαι και τι έκανες στην ξαδέρφη μου;》απόρησε παραξενεμένος και γέλασα δυνατά. Πολύ δυνατά και ψεύτικα.

《Δεν της κάνουν, εκείνη κάνει》άκουσα πάλι τη φωνή του και νομίζω πως αυτή τη φορά δεν ήταν δημιούργημα της φαντασίας μου. Γύρισα προς το μέρος του ξαφνιασμένη και γούρλωσα τα μάτια μου όταν τον είδα να κάθεται στον καναπέ και να καπνίζει και να πίνει. Στο δεξί χέρι είδε το τσιγάρο, στο αριστερό ένα μπουκάλι τεκίλα, πάνω στο ένα γόνατο το τασάκι και στο άλλο τον καπνό, τα χαρτάκια και τον αναπτήρα του.

Όχι πάλι, ρε γαμώτο!

《Καλύτερα να φύγω》μουρμούρισα με ανοιχτό το στόμα και ένιωσα το σαγόνι μου να τρέμει.《Θα τα πούμε μετά》πρόσθεσα με λίγη δυσκολία και η φωνή μου γινόταν όλο και πιο βαριά, μέχρι που σταμάτησα να ακούγομαι. Γύρισα πίσω και έκανα δύο βήματα προς την πόρτα.

《Όχι, περίμενε. Π-π-χικ-πάω εγώ. Τόση ώρα είμαι εδώ, τους πρήζω και δε μου δίνουν σημασία.》μουρμούρισε το τελευταίο και έκανε να σηκωθεί από τον καναπέ. Το επόμενο δευτερόλεπτο ο φανταστικά υπεροχογυμνασμένος κωλαρίκος του έγινε πάλι ένα με το μαξιλάρι.

Only With HimWhere stories live. Discover now