Last Kiss

163 9 4
                                    

Koşuyordum, sadece koşuyordum. Nereye gittiğimi veya ne yaptığımı umursamıyordum. Damon benden ayrılmıştı. Gözyaşlarımı elimin tersiyle beceriksizce silmeye çalıştım. Gözlerimin içine bakarak beni sevdiğini söylemişti oysaki. Herşey nasıl birden böyle olmuştu ki? Derin bir nefes alarak duraksadım. Etrafıma bakınca bilmediğim bir sokakta olduğumu gördüm. Gecenin bir yarısı bilmediğim bir sokakta yalnız başımaydım, HARİKA. Muhtemelen annem meraktan delirmiştir  ve babam da onu sakinleştirmeye çalışıyordur. Çantamı açıp içine tıktığım telefonumu aramaya koyuldum. En sonunda bulduğumda zaferle gülümsedim. Herhangi bir tuşa basıp arama ekranın açılmasını bekledim, ama öyle olmadı. Şarjım bitmişti. Birkaç küfür savurup telefonu çantama tıkarken nerede olduğumu kestirmeye çalışıyordum. Tam o sırada sokağın başındaki çocuğu fark ettim. Ona doğru yürüyüp yürümemekte kararsız kaldım, sonuçta gecenin bir yarısı arka sokaklardan birinde yalnızdı. Ve, filmlerden anladığıma göre bu genelde iyiye işaret olmazdı. Ben ikilemde kalmışken çocuk elindeki kağıda ve bana baktı. Beni fark ettiğini görünce nasılsa artık kaçma şansım yok diye düşünerek ona doğru yürüdüm.

''Üzgünüm, size birşey sorabilir miyim?''

çocuk bakışlarını bana çevirdi, ve sonra yeniden kağıda. Şaşırdığı belliydi.

''Üzgünüm, birşey sorabilir miyim?''

yüzüme baktı ve korkutucu bir gülümseme takındı;

''Yeniden görüştük ha, Ellen?''

EVET,  S.A. HGSGJS NEYSE UMARIM SEVERSİNİZ JSKSSJHSK WATTPAD'DAKİ İLK HİKAYEM, HEYECAN YAPTIM HKGGDJDJD TAMAM, SAKİNİM. YORUM İSTİYORUUĞĞM, ALLAH RIZASI İÇİN HFGJGDGJGJJ. NEYSE, YENİDEN GÖRÜŞMEK ÜZEREEEE <3 BB 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 19, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Last KissHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin