Pohled Harryho
Kde jenom může být? Zase jsem znervózněl a utekl jsem. Jsem prostě srab! Nikdy se mi to nestalo. Vždy jsem holku sbalil do minuty a nedělalo mi to žádný problém, ale když je někde v blízkosti Caroline, tak prostě znervózním a nevím, co mám její blízkosti dělat. To že jsem jí poprosil, aby šla tančit, se mi taky povedlo jen díky tomu, že jsem měl v sobě už asi pět panáků vodky. Hele, není to Louis? Došel jsem k naší partě. Seděli v kolečku a podle všeho hráli flašku i Caroline. „Co se tu děje?“ zeptal jsem se Zayna. Zayn se zasmál a ukázal směrem na Teda a dodal k tomu: „Car, mu dala úkol, ať se vysleče jen do trenek a řekne třem holkám, že jsou krásné a aspoň dvě se musí pokusit políbit.“ „Ahá.“ Sedl jsem si vedle něho a Louise. Pozoroval jsem Teda, ale v hlavě mi běžely jen dvě myšlenky. Za prvé: toto vážně vymyslela Caroline? A za druhé: jak to, že jí Zayn může říkat Car! Koukal jsem se na ni, jak se směje tomu, že Ted dostal facku od vysoké černo-vlásky. Pochvíli se Ted vrátil a oblékl se a připojil se zpátky do kruhu. Kývl na mě hlavou a já na něj. Roztočil flašku a ta padla na Caroline. Ta jen nevěřícně zakroutila hlavou. „Vypiješ panáka vodky na ex“ zasmál se. „Ale to není žádný úkol“ obula se do toho Cristina. „No, možná ne pro tebe, ale naše Caroline ještě nikdy nebyla pořádně opilá“ zasmál se a už připravoval panáka. Podal ho Caroline a ta ho na ex vypila. Bylo vidět, že jí to vůbec nesedlo. „Caroline, tu máš vodu“ promluvil jsem na ní a ona nevěřícně koukala. Vzala si vodu, napila se a se slovy „Děkuji“ mi ji podala zpátky. „No tu vodu, bych si raději nechal u sebe“ zasmál se Ted. „Já ji pro něco skočím“ navrhl Zayn a odešel. Caroline otočila flaškou a ta vyšla na Sáru. „No pokud si nedokážeš, olíznou nos jazykem, tak“ přestal mluvit a nevěděla co říct. Tak jsem její úkol doplnil. „Tak, si vezmeš tohoto kluka na patnáct minut vedle“ zasmál jsem se a ukázal jsem na kluka, co tancoval poblíž nás. „Ok“ odvětila Sára a Caroline se na mě podívala vděčným pohledem. Zatím co se Sára snažila dotknout jazykem nosu, při čem vypadal fakt komicky, donesl Zayn vodu Caroline. Ta mu poděkovala. Sára to nedokázala, tak kluka, na kterého jsem ukázal, vzala za ruku a odešla. Hráli jsme dál. Já dostal úkoly typu: běž za holkou, plácni jí po zadku a čekej na její reakci a tak. Naštěstí jsem nemusel nikoho líbat. Za to na Caroline, vycházela ta flaška snad schválně. Měla v sobě už asi dvanáct panáku a nevypadala, že toho ještě hodně snese. Louis odešel a já se rozhodl využít šance a přiblížit se k ní. Sedl jsem si vedle ní. Chvíli si mě nevšimla, teda až do té doby než na mě přišla řada. „Dej pusu Caroline“ vydechla s nadšením Sára, která po svých patnácti minutách dostala, číslo na toho kluka a moc mi děkovala. Podíval jsem se na Caroline a dal jí letmou pusu na líčko. „To né, to už tu jednou bylo“ řekl naštvaně Lukas. Nechápavě jsem se na něj podíval a čekal jsem vysvětlení. „To samé udělala Caroline, když jsem jí dal ten samý úkol s Louisem“ vzdychl. „To je pravda, my chtěli vidět pořádnou líbačku“ vztekala se i Sára. „No tak to si mě budeš muset vytočit znova“mrkl jsem na ní a Caroline se zasmála. Vytočil jsem Chiss a ta pak Caroline. Poručila ji dalšího panáka. Hned jak ho vypila, otočila flaškou a nakázala Lukasovi, aby jí ukázal tu jeho vášnivou líbačku spolu se Sárou. Po tom co zadala úkol, se ke mně přitulila a pošeptala mi do trička: „Harry, prosím! Dostaň mě odsut. Jestli si dám ještě panáka, tak to nedopadne dobře a každý se mi bude zase smát.“ V jejích očích byl vidět strach. Vím, co si minulý rok prožila, tak chápu, čeho se bojí. Odsunul jsem od sebe Caroline, a vstal jsem. V jejích očích bylo vidět vyděšení. Podal jsem jí ruku a pomohl jí vstát. Jen co vstala, se zakymácela a já ji musel chytit kolem pasu. „Kam jdete?“ zeptala se Christina. „Jdu ji odvést domů, myslím, že jí to dneska stačilo. Můžete pokračovat příště“ usmál jsem se a pohodil jsem hlavou na Zayna, aby šel s námi. Cestou jsme potkali i Louise. Vše jsem mu řekl. On tu ještě zůstal a my mířili k autu. Zayn nás odvezl k ní domů. Poděkoval jsem mu a on jel zpátky na párty. Wou! Tak tady bydlí Caroline. Ten barák je nádherný už z venku, jak bude vypadat ze vnitř. „Můžu jít s tebou dál?“ zeptal jsem se pro jistotu. „Klidně, ale nesmíme vzbudit tátu “ konstatovala a začala v kabelce hledat klíčky. Vyndala je a podala mi je. Odemkl jsem a vyrazili jsme po schodech do posledních dveří napravo. Otevřel jsme dveře a její pokoj byl obrovský. Držel jsem Caroline kolem pasu a snažil jsem se vstřebat, ten její pokoj.
Takže pro změnu pohled Harryho :)) Co si myslíte, že se stane ? :P Názor :)) Děkuji každému čtenáři :)) přes 100 VOTE :33 Takže VOTE a coment ať si zlepšíme skóre :))
ČTEŠ
Happily and Unhappily ♥ /POZASTAVENÁ!!/
FanfictionCar si prožila peklo. Myslela si, že se vše udobřilo a ona si konečně našla přátele, dokonce i kluka. Jenže opak byl pravdou. Z pekla se stalo satanové doupě. Její život byl do teď jen pohádkou. Prožila si měsíc, její nejkrásnější měsíc života. Za t...