he hits you (zayn)

234 3 1
                                    

IK WEET DAT ZAYN NOOOOIT ZOIETS ZOU DOEN! hIJ IS EEN SGATJE <3

_________________________________________________________________________________

(YOUR POV.)

Het is 2 uur s'nachts en ik zit nogsteeds op zayn te wachten. Hij zou met wat vrienden uit gaan en beloofde rond middernacht thuis te zijn maar waarschijnlijk komt hij zo weer dronken binnen en verwacht mij hem weer te vergeven. Niet dus. Net op dat moment gaat de voordeur open en ik spring op. Ik zie zayn binnen komen wankelen en ik loop naar de gang waar ik hem iets hoor mompelen over zijn jas. "Hey zayn, hoop dat je het leuk hebt gehad?" zeg ik en kijk hem geiriteerd aan. "H heeii [Y/N]" brengt hij met moeite uit terwijl hij naar me toe 'loopt' om me een knuffel te geven. Ik stap weg van zijn gebaar en hij kijkt me niet begrijpend aan. "Je had beloofd 2 uur geleden terug te zijn en niet dronken te worden deze keer zayn, je hebt je belofte gebroken! Voor de zoveelste keer!" zeg ik met een harde stem zodat het mischien eindelijk een keer bij hem binnen komt. "Urgh, [Y/N]! IIk krijg h hoofdpijn vvan je" zegt hij terwijl hij langs me op probeert te lopen waardoor hij me ligtelijk aan de kant beukt. "Nee! Je luistert maar een keer naar me! Je bent verdomme 3 maanden op tour geweest en het eerste wat je doet als je thuis komt is al je avonden wegzuipen terwijl ik al die tijd hier op je heb zitten wachten!" zeg ik boos en ik zie zayn zich verveeld omdraaien. "ik kkan er nniks aanndoen d dat jij zo... Irritant bent!" zegt hij en geeft me een zachte duw voordat hij naar de koelkast loopt. "Ik ben irritand? IK BEN IRRITAND?! JE MOET EENS GOED NA DENKEN MET DIE DRONKEN KOP VAN JE! ELKE KEER VERWACHT JE MAAR DAT IK JE VERGEEF EN DE VOLGENDE DAG DINGEN HAAL VOOR JE KATER DIE JE DE VOLGENDE MORGEN WEER HEBT OMDAT JE ALTIJD ZIT TE ZUIPEN!" schreeuw ik in zijn gezicht en ik zie de woede in zijn ogen. "JA JIJ BENT IRRITAND JA! JE LOOPT ALTIJD AAN MIJN KOP TE ZEUREN OM DE KLEINSTE DINGEN! JE BENT DE SLECHTSTE VRIENDIN OOIT!" Schreeuwt hij. ''DUS IK BEN EEN SLECHTE VRIENDIN? JIJ LIJKT ME EERDER DE SLECHTE PERSOON IN DEZE RELATIE! HET VERBAASD ME DAT JE NOG NIET VREEMD BENT GEGAAN, OF HEB JE ME NOG WAT TE VERTELLEN?!" En dan doet zayn iets wat ik nooit van hem had verwacht. Ik voel stekende pijn in mijn wang en ik val op mijn knieën met mijn handen over mijn rechter wang. Ik kijk met tranen in mijn ogen op naar zayn die geschrokken lijkt van zijn eigen actie's. "[Y/N], i ik.." "N nee zayn, het is duidelijk. H het... het is over tussen ons" De woorden komen haast niet over mijn lippen. Mijn stem breekt terwijl de tranen nogsteeds over mijn stekende wang lopen. Ik sta op van de grond en ren naar boven. Als ik de trap op ren hoor ik zayn achter me aan komen. "[Y/N] wacht!" "FLIKKER OP!" schreeuw ik huilend terwijl ik verder ren. Voordat zayn er is kan ik de slaapkamer inkomen en gaat de deur meteen opslot. Ik laat me huilend op het bed vallen. Ik wist dat zayn snel boos werd als hij dronken was maar het bleef bij schreeuwen! Nooit heeft hij me geslagen... De tranen beginnen harder te stromen van angst als ik zayn op de deur hoor slaan. "[Y/N] doe de deur open, alsjeblieft" smeekt hij maar ik laat het slot hoe het is. Ik pak een tas van onder het bed en open de kast. Ik prop mijn kleding erin en doe hem dan dicht. Ik hang hem over mijn schouder en ga voor de deur staan. Ik haal even diep adem en open de deur dan. Zoals verwacht zie ik zayn en ik ga er met tranen rollend over mijn nogsteeds brandende wang langs. "[Y/N] alsjeblieft, ga niet weg!" zegt hij terwijl hij mijn hand probeert te pakken maar ik ruk hem los. Ik ren naar beneden en net als ik de deur uit wil lopen gaat hij ervoor staan waardoor ik niet weg kan. "[Y/N] babe, alsjeblieft ga niet weg! Het spijt me, ik was dronken ik weet niet wat ik deed! Ik hou van je e en ik zou kapot zijn als je weg ging, alsjeblieft geef me nog een kans" zegt zayn terwijl er een traan over zijn wang loopt. "Elke avond was je dronken en heb ik je al nieuwe kansen gegeven zayn, het is klaar" zeg ik terwijl mijn tranen harder lopen. Ik duw hem voorzichtig aan de kant en doe de deur open. Ik gooi hem achter me dicht en loop naar de auto als ik twee armen om mijn middel voel die me tegenhouden. Ik probeer zayn's armen van mijn middel af te halen maar het lukt niet dus laat ik me slap in zijn armen laat hangen. "Zayn, laat me alsjeblieft gaan" zeg ik haast op een fluistertoon terwijl de tranen over mijn wang stromen. "Ik kan en wil je niet laten gaan! je betekent te veel voor me [Y/N], alsjeblieft" zegt hij terwijl hij me omdraait en ik zie hem me huilend aankijken. wacht even.. zayn huilt?! Dan meent hij het dus echt... "Beloof me nooit meer zoiets te doen" zeg ik en zie hem hoopvol kijken. "Ik beloof het met heel mijn hart" zegt hij en trekt me dicht tegen hem aan. "Ik zl je nooit meer pijn doen babe, nooit meer"

one direction imagines(english and dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu