Merhabalar,
Sevimli bir bölüm sizleri bekliyor. Okuyup, oylamayı lütfen unutmayın.
Dolunayeren19 – Instagram hesabında Yiğit sizlere iyi hafta sonları diledi. Özlediyseniz oraya da bir uğrayın derim:)
Keyifli okumalar.
-----------------------------------------&--------------------------------------------------------------------------
Pelin'in bir ay sonra yapılacak kız isteme töreninde nişan yüzüklerinin de takılmasına karar verilmişti. Dedesi, İnci'nin Pelin için çeyiz hazırlanmasında yardımcı olmasını istedi. Hiçbir şey eksik kalmayacak, gerekli her şeyin en iyisinden alınacaktı. Pelin kimsesiz değildi ve bunu Damat Beyin ailesinin de çok iyi anlaması sağlanacaktı. Sevgili hemşirelerine de ona göre saygı ve sevgi gösterilmesini istiyordu yaşlı adam.
Bu arada İnci için de aklında olan birkaç arkadaşını aramaya başladı Deha Bey. Konuyu geciktirmemeliydi. İnci Ekim'de İtalya'ya tekrar gitmek niyetindeydi. Doktorasına başlayacaktı ama belki bir genç adam onu ikna ederse, gitmekten vazgeçer ve kalırdı. Kısmet işleri belli olmaz, iki seneye belki doktora tezi yerine torunu kendi bebeğini kucağına alırdı. Keyifle gülümsedi. Artık içmesi yasak olan Havana purosu anlarından biriydi. Kimse görmeden parmaklarında puro varmış gibi içine çekti ve hayali dumanını havaya üfledi, "Bu yaptığımı kimse görmesin yoksa gerçekten Deli diyecekler," dedi. Kendine takılan lâkabı tabii ki biliyordu.
İnci dedesinin kendisini de baş göz etme plânını Pelin'e anlatmış, Pelin de buna çok sevinmişti.
"İnci, bu harika bir şey, bir sürü insanla tanışacaksın ve buna deden izin veriyor, düşünsene!" dedi.
"Ben de bu kısma inanamıyorum. Dedemin, son dönemde ilâçlarında bir doz artışı filân yaşanmadı, değil mi?" diyerek Pelin'e ciddiyetle sordu.
Sonra birbirlerine bakıp güldüler.
"Yeni giysiler," dedi Pelin.
"Ne olmuş yeni giysilere?" diye sordu İnci.
"Bir sürü yeni giysi almalısın. Biraz daha flörtöz şeyler yani."
"Flörtöz mü? Bu da nerden çıktı şimdi?" diye tekrar sordu İnci.
"Aman İnci, sen biraz muhafazakâr giyinirsin, şöyle değişik bir tarz yakalamak lâzım canım," diye bir solukta aklındakini söyleyiverdi Pelin.
"Şuna bakın, o flörtöz şeyleri sen kendi çeyizin için söylüyorsun galiba, sen al onları canım," diye cevap verdi İnci. Arkadaşının onun giyim stilini ilk defa eleştirdiğini duyuyordu. Belki yeni bir tarz denemek fena olmazdı. Sonuçta dedesi bile büyük bir değişim içine girdikten sonra İnci'nin stil değişimine kim ne diyecekti? "Sence Burcu'ya danışsak mı? Aramızda modaya en yakın duran kişi o."
"Evet, ama kendimizi moda kuklası yapmayacağız. Sadece tarzımızda biraz cilâ istiyoruz," dedi İnci. Pelin gülümseyerek onayladıktan sonra derhal telefonuna sarıldı. Burcu'nun bu teklife hayır demesi zaten mümkün değildi, üçü ertesi gün için sözleştiler.
Ardı ardına girdikleri mağazalardan umutsuzca çıkmalarına rağmen yeni girdikleri yer keyiflenmelerine neden olmuştu. Burcu'nun şiddetle tavsiye ettiği, yeni açılmış bir mağazaydı. Pek tanınmıyordu ama oldukça iddialıydı. İnci hevesle denemelere başlamıştı bile.
Aynada sırtı tamamen açık kırmızı bir elbiseyi giymişti. Kıyafet tüm vücudunu sarıyordu. Saçları ve gözlerini de vurguluyordu. Önden sade bir v kesimle göğüs çatalının üstünde sonlanırken sırtı son derece cömert bir şekilde beline kadar açıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meleğin Kanatları
Ficção GeralPeri masalı gibi başlayıp artan bir gerilimle okuyucuyu şaşırtan modern bir aşk hikayesine hazırlayın kendinizi. Güzel ve özel yetiştirilmiş nadide bir genç kadınla, zengin ve yakışıklı genç bir veliahdın aşkına şahitlik edeceksiniz. Ancak şu çağd...