Sa inteleg ca harpiile nu sunt normale?! Din cate a zis Illiana numai asta am priceput.
-Esti sigura ca o sa mearga? am intrebat-o pe Julie.
-Merita incercat...a raspuns ea, apoi a suflat in fluier.
De fapt, nici nu a scos un sunet demn de a fi numit fluierat. Era ca un sunet facut de o pasare ciudata. Apoi s-a facut iar liniste.
-A mers? a intrebat Anna.
-Sau nu? a completat-o Tim.
-A mers! a spus o voce cunoscuta.
Ne-am intors si am vazut-o pe Isa, care statea la intrare. Mai exact zbura, incercand sa isi acopere ghearele cu aripile. Arata cam ciudat in pozitia aia.
-Isa! am spus toti deodata.
A aterizat langa noi.
-Ce faceti? De ce m-ati chemat aici?! a intrebat ea, incercand sa nu para asa stresata.
Imi si imaginez. Daca o vedea cineva, o incurcam rau de tot!
-Isa, calmeaza-te! am spus. Stim de ce esti asa stresata.
-De ce...? a murmurat ea, tremurand toata.
-Te-ai nascut aici, in Zarten, si ai fugit deoarece erai diferita! a spus Anna.
-Of...
Isa s-a lasat jos, sprijinindu-se de perete. Si-a indoit genunchii si si-a pus capul in maini. Nu plangea, dar se vedea ca era groaznic de trista.
-E mult mai mult de atat! a gemut ea.
-Isa, nu e bine sa fugi de problemele tale! a consolat-o Julie, asezandu-se langa ea.
-Dar voi nu puteti sa intelegeti! a spus ea cu ochiii inlacrimati. Daca ati fi crescut si voi asa, ati fi inteles! In scurt timp eram toti adunati pe podea, intr-un semicerc, si taceam.
-Hei, multumesc ca ati stat cu mine, a spus Isa dupa ceva timp. Sunteti cei mai buni!
-Si tu esti super, Isa! a spus Sarah.
-Scuze ca intrerup momentul asta dragut, dar chiar ar trebui sa ne antrenam, nu credeti? a intrebat Laura.
Bun moment de intrerupere!
-Haideti! a spus Julie. Isa, ma ajuti cu chestia cu zburatul?
-Sigur! Haide!
Ne-am dus in centrul salii. Tim si-a luat imediat sabia din teaca si s-a dus in arena de antrenament. Anna l-a urmat, cu sulita in mana. Sarah s-a indreptat spre biblioteca, iar Laura s-a dus catre un fel de laborator de chimie, plin de sticlute cu potiuni si tot felul de mecanisme si chestii.Frate, locul ala era gigantic!
Julie era in centrul salii, cu Isa care zbura pe langa ea.
-Bine, spunea Isa. Eu nu ma pricep la zbor fara aripi, dar o sa incerc sa te ajut!
-Isa, tu cum ai ajuns aici? am intrebat-o, frunzarind o carte din biblioteca.
-Fluierul din tolba este conectat prin magie de mine, a raspuns ea, tinand-o de mana pe Julie, care levita putin si apoi pica iar pe podea. Cand ati fluierat, am simtit prin mine chemarea voastra.
-Si ai folosit hicarodul?
-Cam asa ceva. Au! a spus Isa deodata, cand Julie, prin cazatura ei, a calcat-o pe picior.
-Cred ca trebuie sa ma conectez cu
elementul meu, asa cum a spus Derp! a spus Julie in timp ce se ridica de pe jos.
-Legat de Derp, nu mi se pare ca ne-a spus destul despre misiune, a zis Sarah.
-Din cate stiu, nici el nu cred ca stie tot, a spus Isa. Multe lucruri sunt inca invaluite in mister.
-AAAAAAAA!!! a tipat Laura.
-Ce e?! am izbucnit toti deodata, speriati.
Ne-am uitat catre Laura. Era plina de funingine, iar masa de laborator era la fel.
-Mi-a explodat potiunea! a urlat Laura.
-Doamne, Laura! Credeam ca e ceva mult mai important! a spus Julie. Ne-ai speriat!
-Dar e important! s-a smiorcait Laura. Mi-am descoperit pasiunea!
-Nu e matematica?! a intrebat Anna sarcastic.
-Parca nu iti placea chimia! am spus si eu, caci pentru mine chimia e la fel ca chineza.
-E ALchimie! a zis Laura. Si e super! Acum, daca ma scuzati, ma intorc la potiunea mea. Cartea asta e geniala! a adaugat ea, in timp ce se uita din nou la cartea "Alchimia pentru incepatori".
Obsesii pe moment, ce sa zic! De obicei, la Laura nimic nu prea tine. S-o vedem si pe asta!
Julie inca incerca chestia cu zborul. De cand incepuse, reusea sa leviteze putin. Apoi cadea.
-Scuze, zicea ea mereu. Ma emotionez. Intotdeauna mi-am dorit sa zbor!
- Asta inseamna ca o sa te straduiesti mai mult ca sa o faci din nou! a adaugat Isa, luand-o din nou de mana ca sa o sustina.
Toti ceilalti faceau ceva. Eu nu aveam neaparat ce. Am inceput sa rasfoiesc carti de prin biblioteca aia imensa.Am dat de una numita "Arme puternice din istorie si pana acum". Cine da un titlu asa de lung unei carti?! Insa era destul de interesant. Am gasit lucruri si despre armele noastre. Se pare ca toiagul meu meu putea sa faca o gramada de chestii! De la a crea crapaturi gigantice in care sa cada inamicii, la a arunca bolovani prin aer! Am zambit in sinea mea, intrebandu-ma daca o sa pot vreodata sa improsc pe cineva cu noroi. Eram cat pe ce sa inchid cartea, cand am dat de un capitol de la cuprins. "Sceptrul Luminii".
"Daca Derp nu ne-a spus prea multe, poate cartea asta o sa o faca." mi-am spus, si am deschis-o din nou.
-Hei! Am gasit ceva aici! Veniti? le-am spus si celorlalti.
Anna si Tim au venit din arena. Laura a oftat si si-a lasat potiunea pe masa de lucru. Sarah a venit si ea, nu inainte sa o ajute pe Isa sa o prinda pe Julie, care ajunsese la o inaltime record si cel mai probabil urma sa pice iar in secunda doi.
-Uitati! am zis, si am inceput sa citesc cu voce tare.
"Sceptrul Luminii este cea mai puternica arma de pana acum. Este numit dupa lumina, deoarece toata lumea stie ca totul a fost creat din ea. Cristalul de lumina din varful sau este format din cele sase Cristale Elementare reprezentative ale elementelor principale. Precum se stie, acesta este in posesia Umbrelor Purpurii de mii de ani, in razboiul in care Terra s-a rupt de restul lumilor. Sceptrul se afla acum in palatul din Umerus, sub maxima securitate a Umbrelor Purpurii. Nu se stie ce planuiesc sa faca cu el. Dar, conform Profetiei Stravechi, in care se vorbeste despre Cei 6 Alesi, cel mai probabil este ca Umbrele planuiesc sa ii gaseasca si sa faca Vraja Suprema, prin care sa canalizeze puterile Elementelor in Sceptru, ca acesta sa primeasca putere nemarginita.".
Mai departe spunea doar chestii despre ce poti face cu el.
Ne-am uitat unii la altii. Se vedea ca suntem stresati cu totii.
-Acum ce facem? a intrebat Tim.
-In orice caz, abia cand viata noastra se facea mai interesanta, aflam ca puterile ne pot fi luate. Perfect! a mormait Anna.
CITEȘTI
Stapanitorii Elementelor- Sceptrul Luminii
FantezieCe te faci cand descoperi deodata ca ai niste puteri supranaturale bizare si ca soarta lumii e in mainile tale si ale gastii tale de prieteni la fel de bizari? Tu cum ai reactiona? Poate vrei un exemplu pe masura. O gasca de prieteni si povestea ast...