Giriş

14 2 0
                                    

Ben Eda Saye . 17 yaşındayım. Büyük bir Vini hayranıyım. Həm də çok.  Aslında benimkisi hayranlık değil ben ona aşığım evet. Biliyorum imkansız , ama olmuyor şu lanet kalbe söz geciremiyorim. Onu başka bir kızla görsem şu kalp milyon parçaya ayrılıyor , o gözler sadece bana baksın  . O güzel dudakları sadece benimle konussun , bana gülsün , o dudaklar sadece benim olsun istiyorum. O eller beni sarsin sadece , o kokusu sadece bana özel olsun , o bana ait olsun. Çünkü ben ona aitim ve ne olursa olsun değişeceğini düşünmüyorum. Bu kalp ona muhurlendi . Elimden bir səy gelmez.
Sabah gözüme çarpan güneşle uyandım. Və koşarak bilgisayarin karşısına geçtim. Bütün sosyal medya hesaplarından Vini ye baktım. Ama yeni bir şey yoktu. Moralim bozuk bir şekilde banyoya gittim. İşlərimi halledip çıktım. Ve aşağı inmeye başladım. Anne ve babamı masa başında gördüm . Gidip onlara sarıldım və kocaman öptüm. Bu halime küçük çaplı bir kahkaha patlattilar. " Kızım biz bir ay boyunca yurt dışına çıkıyoruz is sebebiyle " dedi babam. Benim hemen yüzüm düştü . Off her şey yine berbata gidiyor. " Asma kızım yüzünü lütfen "dediler. Ben de onlar üzülmeyin diye elimden geldiğince gülümsədim. Benim için uğraşıyorlardi. Gülerek " Desənize bir ay sizden kurtuluyom ."dedim. "Öyle mi eda hanim ?" dediler. Bir kahkaha patlattim. Sonra onlarda katıldılar beraber gülmeye devam ettik.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
En yakın arkadaşım olan Kumru yu aradım.
Kumrum nasılsın bakalım ?
Sana bir şey söylicem ama sakin olacaksın?
oldu lan Kumru söyle !!
Su çok sevdiğin Vini varya onun telefonu suan elimde bebeğim senin için babam yardımıyla buldum .
Kumru ciddi misin !!! Kumru sanırım oluyorum ben. Yaa ciddi olamazsın Kumrum çabuk uc bize çabuk .
Ha bu arada bizimkiler bir ay yok Akif amcayla Sinem teyzeyi ikna et tamam ?
Ciddi misin ?? Durur muyum uçuyorum oraya bebişim bekle beni Telefonu kapatıp elimi kalbime götürdüm . Sanki çıkacak gibi atıyordu. Hayalini kurduğum şey gerçek oluyor . Bu bu ... Derin bir nefes aldım. Sonra gidip muzigi actim ve deli gibi dans etmeye basladim. ..

Merabalar okuyun lütfen 😊😊😊😊😊

VİNİMMMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin