İstanbul
Simirna'nın hiç susmadan yol boyunca konuşup heyecandan ne yapacağını bilmez halleri Bekir'in sürekli gülümseyerek arabayı kullanmasına neden oluyordu.
On saatlik yol boyunca arkada oturan Gülsima ile bol bol sohbet etmiş, hatta bir ara 'arkaya bakmaktan boynum ağrıdı' diyerek arabayı durdurtup, arkaya geçmiş sohbete orada devam etmişti, önde Selim arabasıyla, arkada Bekir peşpeşe İstanbul'a doğru gitmekteydiler.
Bekir'de Gülsima ile ortak geçmişleri askerlik anıları derken yolu yarılamışlardı.
Selim önde tek başına, yolculuğa alışık olmasına rağmen arka arabadaki kadına aklı kayıyor, niye kendi arabasında değil diye hayıflanıyordu.
Sıkıntıdan sık sık mola verip, arka arabadakilerle sohbet edip çay içiyordu.
-böyle zırt pırt durursak İstanbul'a iki güne anca varırız, her dinlenme tesisinde duruyoruz amacın ne senin?
-sıkıldım açıkçası, Gülsima benimle gelse hem bacağımda ağrıdı biraz o kullansın arabayı?
Dinlenme tesisinin dışında çay içip sohbet ediyorlardı, Gülsima ve Simirna tuvalete gitmişler, oradan da hediyelik eşya reyonunu gezeceklerdi, Bekir'in içi rahattı, Gülsima ile beraber hem güvendeydi karısı hem de iyi arkadaş olmuşlardı.
-ben geleyim kardeşim, ben kullanırım arabayı, kızlar önden giderler takipte kalırız.
-ta burdan İstanbul'a kadar senin suratını çekemem götüm, mis gibi hatunla yolculuk etmek varken...
-lan sen yürüyor musun bu kıza?
-sanırım yürümüycem kardeşim, direk koşucam
-Gülsima sağlam ve düzgün bir hatun senin tek gecelik hatunlarınla karıştırma onu!
-ama ben karıştım Bekirr! Hatun aklımdan çıkmıyor,
-aklından çıkmayan bir Gülsima'mız var demek... Yazık olacak kıza, ama ne desem boş. Peki kardeşim kolay gelsin o zaman ....
-abi karını al git, benim arabayı da Gül kullansın iki laf edelim
-lan sikik arabada azıp dalma kızcağıza amına koyarım senin uslu dur efendi ol!
-ben efendi bir adamım sen kendine bak ayı, hem araba fantezilerimizi geçeli yıllar oldu yoksa senin hala .....
Onlar atışırken kızlar da elleri kolları dolu dışarı çıkıp yanlarına geldiler.
Simirna yaptığı alışverişi anlatırken Bekir tatlı karısına sarılıp alnından öptü, kulağına eğilip,
-özledim... Demesiyle Simirna kıkırdamaya başladı.
Selim anlayıp,
-bana diyene bak, azgın herif diye ağzının içinde söylenirken Gülsima'ya dönüp,
-sen benimle gel istersen, bunlar koklaşa öpüşe gelirler arkamızdan, biz de .... normal normal, yani sen kullanırsın arabayı sohbet ederiz.
Gül, Bekir'e bakıp onay beklerken, Selim kaşlarını kaldırarak 'istersen izin verme' bakışıyla bakıyordu arkadaşına.
-bu denyoyla beraber yolculuk etmek istediğine emin misin Gülsima?
-benim için farketmez Bekir Bey, siz uygun görürseniz sorun değil,
Alelade cevabıyla, Selim'i pek siklemeden olur da olmayabilir de tavrıyla Selim sinir olmuş vaziyette anahtarları kıza uzattı.
Bekir'le Simirna kendi arabalarına geçip Gül'ün kullandığı arabanın peşinden yola çıktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKAMOZUN KARANLIĞI (TAMAMLANDI ve DÜZENLENİYOR)
General Fiction(İMLÂ ve YAZIM HATALARI DÜZENLENİYOR) 👉👉Cinsel içerik, küfür ve şiddet vardır👈👈 🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤 İNSTAGRAM:DiliminUcundaBirikenlerim HER HAKKI SAKLIDIR!! İLK YAYINLANMA TARİHİ; 11.03.2017