-Hai fa in mortii matii cat dracu dormi vaca dracului?ca de obicei vocea enervanta a mamei mele ma trezeste dimineata pentru a ma trezi.Fa,tu nu auzi?
-Lasa-ma femeie!mi-am bagat capul sub plapana ignorando
-Hai ca poate iti dau si una,hai scoala-te putoare!
Bag pula nu am chef de scoala azi....defapt,cand am avut eu chef de scoala?Ha,ce amuzanta sunt.Ma ridic din pat si imi iau telefonu apelandu-mi colega proasta cu care merg la scoala Gandac,ii spun Gandac pentru ca fostu ei iubit asa crede ca o cheama,dupa al doilea apel jegoasa imi raspunde
-Fmm,unde dracu ti telefonul ala,hai scoala-te.
-Ho fa ca dormeam!
-Hai scoala te si imbracate!
-Hai bine fa!
-Haidi pa!De abia astept sa scap de ea,e ora 7:05 si ma decid sa ma ridic de pe wc si sa ma imbrac,dus nu fac ca ma spal la ligean.Ca de obicei imi iau blugi mei peticici la cur si o bluza alba ca aia de ieri pute,tenesi de ieri si gata,am plecat!
Trec pe langa blocul unde sta crushul meu si ma uit la geamu lui,cred ca doarme asta nu prea se duce la scoala.Ajung in statie si acolo dau de Gandac cu haina de oaie pe ea.
-Ai bani fa?o intreb eu
-Da.zice ea
-Hai sa luam tigari.spun eu
Traversam si mergem la magazin unde luam tigari,iesim din magazin si merg pe a doua strada dupa strada scolii mele(am scoala aproape de casa)si fumam.
-Fumam la posta ca sa mai avem si la scoala?
-Da fa nebuno,lasa ca poate are Ana bani ca ea are mereu si fumam de la ea.
Dupa ce fumam mergem la scoala.Grozav,am matematica materie la care sunt corigenta,bag pula.
-M-am certat aseara cu Raul.Poaf iar incepe cu dramele ei.
-De ce draga?o intreb nepasatoare
-Pentru ca....(nu eram atenta la ce zicea)
-Aoleu!spun eu.Lasa fa ca va impacati voi.Ajung in clasa si imi observ colegi prosti in banca.O sa fie o zi lunga
CITEȘTI
O relatie cu Niall Horan
AdventureEsti dornica sa citesti o carte palpitanta?Te-ai saturat de cartile plictisitoare de pe wattapad?Ei bine,carte asta e genul tau.