4. ...můj bratr

244 32 0
                                    

Nyní už bude příběh psán jako RPG hra. Rozhovor mluvený francouzsky psán TAKTO, česky TAKTO. 

Rafael = Kya Sutcliff
Lišák = Kloubek

Rafael

Poté pro mě přišel ten dozorce a vytáhl mě z klece ven. Trochu jsem se bránil, ale nakonec jsem to vzdal. Proti němu jsem pouze hubený floutek. Dozorce mě vedl dlouhou uličkou mezi klecemi ostatních hybridů. Měl jsem svěšenou hlavu a díval se do země.

V momentě když jsem ucítil na blízku dalšího hybrida, jsem zvedl hlavu, a podíval se na něj.

Malá, drobná a pohublá postava. Na hlavě velká ouška a u zadečku drobný zakrnělý ocásek. Obličej měl částečně zakrytý dlouhými tmavými vlasy. Viděl jsem jeho zářivě zelená očka. Byl celkem roztomilý. Lehce jsem se pousmál a šel dál.

Dozorce mě zavedl k ženě s rudými vlasy. Šel z ní strach a respekt. Začal jsem se v její přítomnosti lehce třást.


Kristýna Riedlová (Kloubek)

Vždy když dozorce přivedl dalšího hybrida se mi srdce rozbušilo vzrušením. Opravdu mě bavilo rozhodovat, co bude dál s těmi potvorami. Jsou sice také částečně lidé, ale jejich zvíře je silnější a se zvířaty se tak zacházet může.   

Z přemýšlení mě vytrhl zvuk závěsu. Dozorce, jehož jméno jsem opět zapomněla, přivedl k mému stanovišti prohlídek další oběť.

Nyní přede mnou stál nováček, podle papírů vlčí hybrid, z francouzské genetické laboratoře, poslaný pro účel chovu s jedinečnými vzhledovými vlastnostmi. Zajímavé, barva opravdu jedinečná- bude se hodit.


Rafael

Dozorce mě popostrčil k té ženské, já na ni upřel svoje oči. Trochu jsem pootevřel ústa, takže byly vidět moje špičáky.

"D-dobrý den" Řeknu česky se silným francouzským přízvukem. Moje slovní zásoba v češtině je opravdu malá. Umím pozdravit, poprosit, říct co mi je. Prostě jen základy.

Ten pohled ženy se mi vůbec nelíbil. Měl jsem z ní strach.


Kristýna Riedlová

Poté co zakoktal mi na čele vyjela malá žíla, nesnáším když kdokoli koktá a u hybridů jsem na to přímo alergická. Na obličeji se mi usadil naštvaný výraz.

Pohledem jsem skenovala jeho pohublou, vcelku vysokou postavu. Tvář byla první na co jsem se zaměřila. Heterochromie je velké plus, pokud to nepovede ke slepotě, pigmentové pruhy a neobvyklá barva srsti mu určitě přidají na ceně.

"Je celkem hezký. Plodný, najděte vhodného partnera, musíme využít jeho rysy. Podle prvního vrhu uvidíme co s ním uděláme dál." Podívala jsem se na Nikolu, předala jí zpět desky a těsně než jsem stihla poslat dozorce i s hybridem pryč, promluvil. 


Rafael

Začnou se mi třást nohy. "Já neumím moc česky..." Řeknu ve francouzštině.


Kristýna Riedlová

"Cože? Nikolo překlad." Pokynula jsem na moji pomocnici, palcem a ukazováčkem jsem si promnula spánky. I když tato práce není tolik fyzicky náročná, psychicky ano- musím správně nakládat s hybridy, správně rozhodnout v dobro naší rodinné firmy, musím rozhodovat na úkor výdělku.

Trpký život... z pohledu hybrida - Lišákovy touhy ||yaoi-mpreg||Kde žijí příběhy. Začni objevovat