O an sanki dilim tutulmuştu. Ağlayarak eve koşmuştum. Durumum cok kötüydü. Adeta rüyam çıkmıştı.
Annem kapiyi acar acmaz ne oldu kizim dedi.
Ben hiç diyerek odama girdim. Yatağimin üstüne uzanip agladim. Bu gün çok kötü bir gündü benim için.
Rüyamin çıkmasını bekliyordum.ama bukadarinida beklemiyordum.
Cok kalbim kırılmış tı. Cok uzgundum ama savaşicaktim.hemen pes etmicektim.
Ona biraz zaman vericektim.belki zamanla beni severdi diye düşünürken;
Bir anda annem içeri girdi. Niye agladin kizim bana söylermisin?
Şevval lemi kavga ettin dedi
Ben ise hayir dedim.NASIL AÇIKLAYABILIRDIMKİ ÖMER ALİ Yİ SEVDİĞİMİ
Sonradan bir bahane uydurup anneme şöyle dedim.
Anne birşey yok.
Sadece düştüm bacağim acidi okadar dedim
"Annem şöyle dedi pek inanmadim ama neyse üzme kendini diyerek odamdan çıktı.
Ne yapacagimi bilmiyordum. Nasıl davranacagimi bilmiyordum başım fena halde ağriyordu. Biraz uzanmak istedim.
Uyuya kalmistim kalktigimda ise disardan, sesler geliyordu.
Hemen camdan baktim disarda ömer ali de vardi hic disari cikmak istemedim. Onu görünce içim daha çok yaniyordu.
Onun benim duygularima karsilik vermedigi aklima gelince gözlerim doluyuordu. Oyüzden şöyle bir karar vermiştim.
1 hafta disari cikmiyacaktim.
1 HAFTA SONRA
Canim cok sıkılmış tı. Hep arkadaşlarim beni cagirmaya gelmiştiler, ama hiç gitmemiştim.Ömer aliyi hiç unutamıyor dum. Ömer aliden başka hiçbirşey düşünemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonik Aşk
RomansaBirdenbire aşık olan kalbine söz geciremeyen büşranin aşkı icin savasmasi Tek taraflı aşkı yenebilmek için mücadele etmesi ve bu savaştigi aski kazanmasi💏💏