Den 6.

23 6 1
                                    

Money Money Money.To je teď moje oblíbená písnička.Jdu na pohovor na práci prodavače v Kauflandu.A ano,kocovinu mám.

,,Dobrý den pane Novák".,,Dobrej den".,,Takže,vy chcete pracovat tady u nás v Kauflandu?".,,Jo,to chci".,,Jaké jsou vaše zájmy?".,,Chlastání".,,Ještě něco?".,,Eeeeee...".,,Dobře tedy,co umíte?".,,Štvát lidi,chlastat,dlužit".,,Aha,no,zatím to s vámi moc dobře nevypadá,přejdeme k vašemu osobnímu životu,máte ženu,nebo přítelkyni?".,,Jasně".,,A kde pracuje ona?".,,Ona?Spíš on".,,Vy,vy jste,ehm, homosexuál?".,,Co?!Ne,já mluvil vo chlastu!".,,Ach bože,aha,takže ženu nemáte?".,,Mám".,,No konečně jsme se k tomu dostali,jakou dělá práci?".,,To se těžko vysvětluje,díky ní je mi špatně".,,Takže mezi sebou dobrý vztah nemáte?".,,Těžko říct,navštěvuje mě každé ráno".,,To je dost zvláštní,nemyslíte?".,,Co je zvláštního na kocovině?!".,,AHA.Dobře,pryč od tohoto téma.Pane Novák,přijmeme vás jen v případě,že nám za to,že tady budete moct pracovat,zaplatíte 500 korun".,,Ježiš Marja,kde bych na to vzal?!".,,No,tak vás tady teda zaměstáme,ale jestli se neosvěčíte,budete vyhozen".,,Tak fajn,zejtra sem tu ve 12".,,Dobře".

Tak tu práci mám.Mám se tam dostavit zejtra ve dvanáct,tak se těšte.

Toto bylo slabší,já vím,ale v té další kapitole se dostaneme do slíbeného Kauflandu,těšte se zítra,14.5. 2017.

Idiotskey maglajz​ J.K.J. deník vožraly Kde žijí příběhy. Začni objevovat