-6-

956 66 112
                                    

Birden bütün üsse sessizlik çökmüştü.

Jaehee, Zen, Jumin ve Yoosung gözlerinin önündeki büyük ekranda beliren işaretleri ve kodları anlayabilecek bilgi birikimine sahip değillerdi, ama Akira haritayı gözlerinin önüne açıp da kenara çekilerek kollarını kavuşturmuşsa, demek ki bir şeyleri anlamaları gerekiyordu.

" Anlamıyorum. " dedi Zen, haritaya bakmayı sürdürüp. " Ne yazık ki hiçbirimiz hacker değiliz, Akira. "

Akira anladığını belirten bir şekilde başını salladı.

" Bu bir harita. " Sesi aşağılayıcı değil, aksine ısrarla açıklayıcıydı. " Şuradaki ok Sahte V'nin koordinatını gösteriyor. Ve hareket ettiğini görebiliyorsunuz. "

" Yani? Sahte V hareket edebilmekte özgür, değil mi? " dedi Jumin, iğneleyici bir şekilde. Açıkçası dairesinin dışında Elizabeth'i göremediği için stresliydi de.

" Burada önemli olan o değil, Jumin. Burada önemli olan, Sahte V'nin hareket etmek istediği yer. "

Seven için bu önemli bir gelişmeydi, gözleri hareket eden mavi noktaya dalmıştı. Yoosung'un da öyle ama mor gözleri bomboştu.

" ...Yani? "

" Yani, Sahte V'nin on dakika öncesine kadar yerinde sabit olduğunu ve ufak ihtiyaçlar dışında yerini terk etmediğini düşünürsek... onun önceden planladığı bir yere gittiğini düşünebiliriz. " Saeran haritayı büyülttü.

" Bu da demek ki Sahte V sizin bulunmanız gereken lokasyonları çözdü ve sizi yakalamaya geliyor. "

Yoosung korku nidasıyla titredi.

" Ama, biz buradayız. " dedi Jaehee, soru sorar bakışlarla. " Sahte V'nin bizim evlerimize gidiyor olması neyi değiştirir? "

" Haklısın, Jaehee. Ama bu bize, onu tuzağa düşürme fırsatı sunar. Ve arabayla seyahat ettiğini düşünürsek, bu hızla ilerlerse sabah varabileceği mekaaan... " Kollarını çevirerek coşkulu bir biçimde ikisiyle de bir kişiyi işaret etti. " ...Yoosung Kim'in okulu. "

Şaşkınlık nidaları yavaşça yükseldi ve gözler, bir o kadar da şaşkın olan Yoosung'a çevrildi. Çocuk soru sorar gibi işaret parmağıyla kendisini işaret etti.

" ...Ben... mi? "

" Evet. Sahte V, Jumin'in korumalarının okuldan ayrıldığını fark etmiş olmalı. " Akira klavyeye uzanarak birkaç hesap yaptı. " İlk hedefi sensin. Büyük ihtimalle seni yakalamak isteyecek. "

" Ne?! "

Yoosung telaşla saçlarını çekiştirdi ve etrafta devekuşu gibi dönmeye başladı.

" Sakin ol, Yoosung. " dedi Jaehee, sakin bir sesle. " Sen burada olduğuna göre, bir şey yapamaz. "

" A-ah, doğru ya. " Yavaşça gülümsedi ama tedirgindi. " Bana hiçbir şey yapamaz! "

" Aslında yapabilir. "

Saeran kollarını kavuşturarak ona baktı.

" Sahte V senin yarın okulda olacağını düşünüyor ve eğer olmazsan, bizim olaya müdahele ettiğimizi anlayacaktır. "

" Ama... beni o artık bin kat daha tehlikeli binaya mı yollayacaksınız?! "

" Evet, bu gerçekten tehlikeli. " dedi Jumin.

" Ama bu bize Sahte V'yi yakalama fırsatı sunacak. Bu bir daha elde edilemeyecek bir fırsat. "

" Yine de Yoosung'u oraya yollayamayız. "

SEVEN: DEADLY SINS || mystic messengerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin