1.BÖLÜM LONDON

201 7 4
                                    

TANITIM

MERHABA BENİM ADIM DAİSY 18 YAŞINDAYIMKOYU KAHVERENGİGÖZLERİM VE SARI İLE KAHVE RENGİ ARASI SAÇLARIM VAR... ÜNİVERSİTEYE OKUMAK İÇİN LONDON'A GİDECEGİM. ORADA BRNDEN 1-2 YAŞ BÜYÜK KUZENİM CODY İE KALACAĞIM

................................................

Büyük an geldi ailem ve arkadaşlarımla vedalaşıp arabanın kapısını açtım ve arabaya bindim.Arkamı dönüp el salladım.Bni havaalanına kuzenim zac götürdü.Bir kaç saat sonra havaalanına varmıştık Zac ile vedalaşıp bavullarımı aldım ve uçağın yolunu tuttum.Bavullarımı görevlilere verdim ve uçaktaki yerime oturdum.Ynımda bir çocuk ve annesi vardı.Zaten şimdiden eziyet başladı.Ynaımdaki ufaklık sürekli ağladı.Uçak kalkalı on dakika bile olmamıştı .HOSTESE;

BOŞ BİR YER VARMI?

EN ÖN SIRADA BOŞ BİR KOLTUK VAR ORAYA OTURABİLİRSİNİZ dedi nazikçe..Boş koltuğa oturdum.Neyseki yanımdakiler orta yaşta karıkocalardı.Hep dışarıyı izledim. Aklımdan şunları geçiriyordum;Oraya alışabilrmiyim,arkadaşlarım kimler olucak,yeni bir hayat beni bekliyor.Düşünürken uykuya dalmışım yirmi dakika sonra hostest uyandırdı beni

'''BU SİZİN YEMEĞİNİZ

'''TEŞEKKÜR EDİP keki elinden aldım ve yemeye başladım gerçekten çok acıkmıştım.KEK bitmişti.Pilot iniş sırasında olduğumuzu söyledi ve kemerlerimi taktım.Uçak iniş yapmıştı.Uçaktan inip bavullarımı aldım.Cody i bekliyordum.Arkamdan biri Daisy diye sesleniyordu.Arkamı döndüm ve Cody koşarak sarıldım.Uzun bir kucaklaşmadan sonra Cody bavulumu aldı ve arabanın yolunu tuttuk.Arabaya bindiğimizde Cody ye binlerce soru sormaya başlamıştım bile;Alışabilir miyim,Hangi okula gideceğim,Arkadaşlarım olacakmı?..

C:benim gittiğim okula geliceksin ve alışıcaksın zor bişey değil kafana takma....

İçimden offf diyerek dışarıyı seyretmeye başladım.Derken eve gelmiştik.Arabadan indim Cody bavullumu getirdi ve evin kapısını açtı.Ev gerçekten çok hoştu iki katlı şirin bir ev.Bana odamı gösterdi.Eşyalarımı yerleştirdim.Tbi baya uzun sürdü.İşim bittikten sonra salona geçtim.Cody uyumuştu.

B:UYUYA KALMIŞSI CODY YATAĞINA GEÇ (dedim kısık bir sesle)

C:TAMAM DAİSY (dedi henüz uyanmamışken.)

Odasına geçti ve ondan sonra bende odama geçtim.Bağdaş kurup yatağımın üzerine oturdum.En sevdiğim kitabımı alıp okumaya başladım.Gözlerim gittikçe kapanıyordu.Yolculukta beni yormuştu zaten.Derin bir uykuya daldım.

C:HADİ KAHVALTI HAZIR UYAN DAİSY

B:TAMAM UYANIYORUM.

Ellerimi arkaya doğru götürdüm ve esnedim.Terliklerimi giyip lavaboya gittim.İşimi hallettikten sonra.Adımlarımı mutfağa doğru yönlendirdim.Sandalyeye oturdum.Kahvaltımı ettikten sonra masayı topladık.Ben doğruca odama çıktım:)Yarım saat boyunca kitabımı okudum.Çalan telefonumla ayağa fırladım.Telefonumu açtım arayan Eski okul arkadaşım Bella idi.Akşama kadar konuştuk.Uçağa bindiğimden bu yana bana her şeyi anlattırdı.Henüz daha bir gün oldu nlatcak çok şeyim yoktu ama havadan sudan eskilerden falan konuşuyorduk.Birbirimize hoşcakal dedikten sonra telefonu kapattım.Yemek yemek için mutfağa geçtim.Tanrı aşkına bu yemek sevdam neydi böyle.Cody salatayı hazırlarken bende patatesleri kızarttım.Yemekler hazır olunca afiyetle yedik.Masayı topladık.Geç olmuştu.Biraz kitabımı okuduktan sonra yattım.Sabah uyandığımda rüyamda kalan hiçbirşeyi hatırlamıyordum.Kahvaltıyı yaptık ve ikimizde okul için gerekli olan malzemeleri almaya gittik.Kalem,silgi,defter......(daha bir sürü şeyyy)...ALdıktan sonra arabaya bindik.

C:SENİ ÇOK GÜZEL BİR YERE GÖTÜRECEĞİM

B:TAMAM....(dedim mutlu bir sesle)

Araba durduğunda arabadan indik burası gerçekten çok hoştu.Bir restoranta gelmiştik.Yemeklerimizi yedikten sonra eve gittik.Eşyalarımızı yerleştirdik.ÇOK yorulduğumuz yüzümüzden belliydi.Salona gittik koltuğa oturduk.

C:YARIN OKUL BAŞLIYOR DAİSY HEYECANLIMISIN?

B:HEMDE ÇOK.

Gülümsedi yanağıma bir öpücük kondurdu hadi sende yat artık yarın halsiz olmak istemeyiz heralde dedi ve odasına girdi.Cody nin canı sıkkın gibi görünüyordu.Bende odama geçtim.Pijamalarımı giydim ve yatağıma yattım.Sabah armın sesiyle yataktan fırladım.Lavaboya girip işelerimi hallettikten sonra odama gidip siyah dar paça pantolon ve üzerinede Mor bir t-shirt giydim.Cody beni bekliyordu deri ceketimi giydim ve siyah converselerimide tabiikii.Çantamıda aldım..Codyle arabaya bindik.Gidiyoruz çok heyecanlıyım..onbeş dakika sonra okula gelmiştik Cody arabayı park etti..Okula girdik Cody sınıfımı gösterdi.

C:KENDİNE İYİ BAK ....dedi ve göz kırptı..Ardından arkadaşlarının yanına gitti.Sınıfıma girdim.Boş bir yere oturdum.Ön sırada çok gürültü yapan bir çocuk vardı.Arkasını döndüğünde okadar şirindiki resmen ağzım açık kalmıştı.Kıvırcık saçları yeşil gözleri.onun mükemmelliğini arttırıyordu.Yanıma bir kız oturdu...SEN YENİ GELEN KIZ OLMALISIN dedi..Başımı salladım BEN DAİSY dedim.BENDE ASHLEY dedi.Ashley'i sevmiştim şimdiden.shley ile bayağı kaynşmıştık.Dayanamadım ve Ashleye Önümüzdeki şirin çocuğu işaret ederek

B:ONUN ADI NE

A:HARRY

B:WAAW İSMİDE ÇOK HOŞMUŞ

A:ONDAN HOŞLANDINMI

B:ÇOK ŞİRİN .....dedim gözlerimi kaçırarak...Aniden hoca geldi.Hoca gözlerini bana dikerek sen yeni gelen kız olmalısın dedi.ayağa kalktım ve evet ben DAİSY dedim.Harry arkasına döndü ve bana baktı..AHH ozaman ölücektim nerdeyese...Hoca tahtya bişeyler yazmaya başlayınca bende yerime oturdum.Derken okul bitti.Çıkışta Ashley ile sınıftan çıkarken

A:PARTİ VAR VE BİZİM SINIFTAN HERKEZ DAVETLİ SENDE GELİRMİSİN..

B:OKUL DAHA YENİ BAŞLADI NE PARTİSİ

A:SANA YENİ BAŞLADI DAİSY dedi gülümseyerek

B:BİLMİYORUM,KİM DÜZENLİYOR.

A:HARRY İLE NİALL

B:HARRYMİ?dedim yüzüme bir gülümseme yayılmıştı.PEKİ NİALL KİM (diye devam ettim)

A:SEVGİLİM ...Hadi sen cevap ver geliyormusun gelmiyormusun..

B:TAMAM GELİCEM..

A:ÇOK SEVİNDİM.

Dışarıya çıkarken HARRY ile çarpıştık.

H:ÖZÜR DİLERİM BİLEREK OLMADI.

B:ASIL BEN ÖZÜR DİLERİM BİLEREK OLMADI

H:ŞEYY CUMA GÜNÜ PARTİYE SENDE GELRİ MİSİN?

B:...(kalbim duracaktı)O- OLUR dedim kekeleyerek..

Arkamı döndüm ve arabaya doğru yürümeye başladım.Zaten stresliydim dahada stres basmıştı şimdi. Ashleyin telefon numarasını almayı unutmuştum.her neyse yarın alırım.Arabaya bindim Cody sürücü koltuğuna oturup arabayı kullanmaya başladı.

C:İLK GÜNÜN NASIL GEÇTİ

B:MÜKEMMEL

Eve geldiğimizden beri Cody hep dışarıyı izliyordu.Sonra kapıyı açtı.AHH amn tanrım pizza sipariş etmiş pizzaya bayıılırıım..Pizzayı afiyetle yedikten sonra odama çıktım.Sonra uyumuşum.Rüyamda partide çok güzel şeyler oluyordu umarım parti rüyamda gördüğüm gibi olur...:)

YOU BELONG TO MEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin