Tilki odasına geçti,Çınar'ın odasının tam yanıydı;
Derin bir oh çekti İstanbul'a geri dönmüştü sevdiği kadını yapayalnız bıraktığı,kalbini giderken gözüyaşlı kadına verip çekip gittiği şehre geri döndü..Şimdi ne olacaktı ya aylin evlendiyse o zaman napıcaktı,büyük bir vicdan azabıyla yanacaktı...gözleri doldu ama kapının açılmasıyla akıtmadı gözyaşlarını...
Çınar gülümseyerek Kıvanç ben çıkıyorum!! haber vereyim dedim..
Kıvanç saate bakarak peki!!...
Çınar tebessümle karımla öğlen yemeğine çıkıcaz!! geri gelicem yani!! diyerek saatine baktı gecikmişti daha fazla gecikmeden gideyim yoksa sinirlenir benim hatun!!!
Kıvanç sadece gülümsedi...
Çınar'da gülümseyerek çıktı odadan...
Kıvanç,Çınar'ın kapıdan çıkışıyla tuttuğu gözyaşlarını akıttı..Herkes mutluydu kıvanç mutsuzken her gün dua etti aylini bulmak için ama aylarca bir tek bir iz bile bulamadı ayline bir şey oldu diye çok korkuyordu...Onun o eşsiz kokusuna ihtiyacı vardı..gülüşüyle dünyasını aydınlatan kadına hiç olmadığı kadar muhtaç ve güçsüzdü kıvanç...
koskoca Kıvanç GÜNDOĞDU dışardan her ne kadar güçlü gözüksede içinde büyük bir çöküntü içindeydi...
******************
Çınar ve Aylin'de boğazda bir balıkçı lokantısına geldiler..
Çınar hiç olmadığı kadar mutlu,Aylin ise her zaman ki gibi yapay bir mutluluk içinde...
Çınar,Aylinin eline kendi elini koyarak seni çok seviyorum... dedi karısına aşk dolu bakışlarla bakarak
Aylinse gülümsedi bende dedi ama Çınar'ın kadar aşk dolu değildi sadece kocasını daha fazla üzmek istemediğinde böyle demişti..elini geri çekti,Çınar'ın elinden hemen önünde ki menüyü aldı eline daha fazla dayanamadı çok acıkmıştı...
Yemeklerini yiyorlardı büyük bir sessizlik vardı masalarında..
Çınar bozdu bu sessizliği yeni ortağımız geldi bugün...
Aylin gülümsedi nasıl biriymiş kemal bey..
Çınar gülerek kemal bey,oğlunu göndermiş bundan sonra onunla yöneticez şirketi başarılı bir çocuk genç olmasına rağmen...
Aylin kocasının gözlerinden çekerek gözlerini önünde ki balığa odaklandı hımm!iyi adı ne peki bu yeni ortağının...
Çınar onunda ki içkiden bir yudum alarak Kıvanç,hatta arkadaşları bir lakap takmışlar ama unuttum şimdi!!
Aylin kıvanç ismini duyunca gözleri büyüdü adeta boğazı düğümlendi
Çınar merakla bir şey mi oldu hayatım??
Aylin takılı kaldı kıvanç ismine ne uzun zaman olmuştu onun adını duymayalı ismi bile içini bir hoş etmişti gözleri özlemle doldu genç kızın keşke yanımda olsaydın diye geçirmeden edemedi ama sonra kendine kızdı özleme artık şu adamı o seni nasıl terk ettiyse sende onun aşkını terk etsene!! bak yanında şimdi seni seven bir adam var artık onunla ilgilen onu mutlu et....imkansızı başar kalbini kocanada aç!!
Çınarsa karısının bu tufaf halini izliyordu aşkım iyi olduğuna emin misin?
Aylin gülümseyerek kocasına baktı şimdi tam zamanıydı iyiyim aşkım!! merak etme...
Çınar çok şaşırmıştı karısı ilk defa ona böyle söz söylemişti karısına içten bir minnet duydu sonra gözü yan masada yemek yiyen ortağını gördü karısına gülümseyerek birtanem bak Kıvanç orda gel bir merhaba diyelim!!
Aylin arkasını döndü adamın yüzünü fazla seçemedi hiç istemesede kocasını kırmayayıp o masaya doğru gittiler..
Çınar gülümseyerek kıvanç dedi
Kıvançsa başını çevirdiğinde o iki özlem dolu bakışlar buluştu sanki her şey kaybolmuş iki aşık kalmıştı orda..ikisininde gözleri doldu kalplerinde değişik bir fırtına koptu...
Çınarsa her şeyden habersiz onlara bakıyordu...
SON...
Sadece 7 yorum istiyorum eğer gelirse hemen yb gelir :*