Percabeth wedding

1.5K 124 44
                                    

Annabeth maga elé nézve ült a gyereknek való hintán. Ide beszéltek meg találkozót, de a lány annyira a sírás határán volt, hogy szinte egyáltalán nem tudott beszélni.

- Szia Észlány. - köszönt Percy.

- Be- Beszélnünk kell. - nyögte ki Annabeth. - Kaptam egy ajánlatot.

- Hisz ez csodálatos. - mosolygott Percy, amitől a lány csak még szomorúbb lett.

- A munka Európában van. Nem hagyhatom ki. Ez a nagy lehetőségem. - ennyire önzőnek még sohase érezte magát.

- Egyet értek. - helyeselt Percy.

- Percy. Nem tartunk sehova. Ez a kapcsolat megrekedt egy ponton. - szipogta Annabeth.

- Igazad van. Ideje hogy véget vessünk ennek. - Annabeth ezt akarta, de borzalmas volt hallania a kedvese szájából.- Annabeth Chase. Hozzá jössz feleségül? - kérdezte Percy. Annabeth szava elakadt, majd sírva a fiú nyakába ugrott.

- Igen. - suttogta.

*****
A menyasszony idegesen tűrte előre, majd vitte hátra a haját.

- Ha mégegyszer előre mered tűrni a hajad fogok egy ollót és levágom. - mondta Piper.

- De nem jobb elöl? - kérdezte Annabeth.

- Így is úgy is jó. - felelte Rachel.

- Szerintetek szép? Tetszik majd Percynek? - kérdezgette a lány.

- Akkor is tetszenél neki, ha egy szemeteszsákkal a fejeden jelennél meg. - válaszolt Piper.

- Azért ne próbáljuk ki. - mondta Annbeth.

- Idő van. Mennünk kell. - jelent meg Thalia. Csak hosszas győzködés árán érte ek, hogy a főnöke Artemisz elengedje a ceremóniára. Végül azzal győzték meg, hogy a vadászoknak a szerelem tilos nem a szerelmet figyelni.

A menyasszony annyira ideges, volt hogy a keze parkinzonkórszerűen remegett és majdnem kiesett a csokor a markából.

Az apja átkarolta, miközben Annabethre mosolygott. A szemével sugallta:" Nyugalom. "

Ekkor meglátta őt. Percyt, a vőlegényt. Szépen kicsípte magát, de úgy vigyorgott, mint akinek szó szerint az arcára fagyott a mosoly és nem tudja levakarni akárhogy igyekszik. Annabeth megijedt. Mi van ha ő nem akarja ezt? Megint urrá lett szegény lányon a remegés, pedig a félelme alaptalan volt. Percy is ugyanúgy félt. Mi van ha Annabeth nem akarja? Képes lenne ő összetartani egy egész családot? Jó apa lenne? Sok kérdés és még az Észlány se képes rá válaszokat adni. Így inkább a bizonytalanság helyett Percy úgy vigyorgott, mint a fakutya. Annabeth a vőlegény mellé állt. Érezte, hogy az anyja sír. Csak éppen nem a meghatódás miatt. A szüleik Athéné és Poszedión nagyon rosszban vannak és ezért enyhén szólva nem repestek az örömtől, mikor megtudták mire készül a két fiatal.

A város házán álltak. Egymással szemben.

- Akinek kifogása van a frigy ellen most szóljon vagy hallgasson örökre. - Annabeth biztosra vette, hogy az anyja berobban és leüti Percyt tiltakozása jegyében. -Perzeusz Jackson. Akarod e hites feleséged az itt megjelent Annabeth Chaset?

- Igen akarom. - Annabeth szívéről hatalmas kő esett le.

- Annabeth Chase akarod e hites férjedül az itt megjelent Perzeusz Jacksont? - Annabeth nagy levegőt vett, majd kimondta a varázsszót.

- Akarom.

- Ezennel házastársakká nyilvánítalak titeket. Megcsókolhatod az arát. - a menyasszony megremegett. Mintha csak tegnap lett volna, hogy először találkoztak és közölte Percyvel, hogy álmában csorog a nyála. Elcsattant a csodacsók és elszállt a félelem. Csak egymás szemébe néztek már biztosak voltak mindenben. Megindult a menet. Azaz a házaspár kimenekült a házból be a kocsiba. Előtte Annabeth még eldobta a csokrot, ami Thalia kezében landolt.

- Mi? Ez valami hiba! - ellenkezett a lány.

- Mért hiszed? Lehet, hogy nem leszel mindig Artemisz vadásza. - kérdezte Piper.

- Lehet, hogy ti Aphroditésok ezt nem értitek, de szeretem a munkám és nincs szükségem szerelemre.- mondta Thalia. Ezt nem biztos, hogy kellett volna ugyanis a két lány heves civakodásba kezdett. Percy és Annabeth gyorsan beült a kocsiba.

- Hószörny vagyok. - mondta Annabeth, miközben az őt fojtogató nyakláncot próbálta leszedni.

- Gyönyörű vagy. - felelte Percy.

- Tudom mikor hazudsz Hínáragyú. - nézett rá Annabeth.

- Oké. Tényleg kicsit túl sok a csipke, a fodor meg minden de attól még szép vagy. - helyesbített Percy. Annabeth elmosolyodott.

- Tudod mire gondolok? - Percy megrázta a fejét. - Arra, hogy addig amíg itt vagy velem sehol se lennék szívesebben.

Percabeth weddingWhere stories live. Discover now