КРИСТИНА. Четиринадесета глава.

10 2 1
                                    

Вървя по коридора. Тройка! По математика! Писна ми! Иска ми се да уча. Иска ми се да имам ВРЕМЕ да уча! Да имам време за каквото и да е било друго освен тренировки! Директор Колин беше казал, че не иска оцъствия. До олимпиадата остават три месеца, а мен няма да ме допуснат ако не си мина изпитите, нали! По дяволите на спортната гимнастика, по дяволите на "директор" Колин, по дяволите на майка ми, по дяволите на всичко!
В този момент бутонките ми изкърцват и аз залитам на страни, докато не бутам учебниците на момчето до мен.
По дяволите и на това! Засрамена коленича и взимам книгите. Когато надигам глава виждам Ерик, който сега ме гледа презрително от високо.
Аз бавно се изправям и му подавам учебниците.
- Трябва да внимаваш повече, Кънинкстън.- взима ми ги той от ръцете и притиска устни в права линия.
- Аз...а.- усещам как пулсът ми забързва и не мога да разбера защо.
- Горкичката си глътна езика.- измива се Маркъс- рус, синеок. Кратен, но сладък кратен... и тъп. Боже, дори не го бях забелязала.
- Внимавай, че ти ще си този, който скоро ще си глътне езика и не го казвам само образно казано.- застава Бруг до мен и се усмихва лакомо.
- Маркъс затваряй си устата.- появява се и Томас, който явно се беше дошъл заедно с Бруг.- Не си струва.- казва вече една идея по- плахо.
По лицето на Ерик се появява крива усмивка.
Чувствам се в безизходица . Искам да се махна от тук!
Поглеждам към Бруг, която си седи все така спокойна и в същото време на щтрек.
През тялото ми минава тръпка.
-Влизай в час принцесо.- обръща се тя към мен най- на края, при което ме насочва по коридора, а аз я следвам като малко пале.
Влизаме в час и се настаняваме по местата. Бруг отива до госпожа Матс да обсъдят нещо по някаква си картина.
- Братле, вече го няма от три дни! Ами ако се е случило нещо и...- появява се Бен на съседния чин от ляво на мен, а аз заточвам език.
- Значи на каишката не е имало номер? Адрес?- обръща се към него Томас.
- Не. Нищо. Тъкмо бях поръчал. Чакахме да дойде пратката с новата табелка с името му.
- Ха, това се казва липса на късмет. Голям си карък.
- Знам, знам. Брат ми е виновен! Захласнал се по някоя и докато се усети и... Пино вече го няма!
- Пино!- казвам по- силно от колкото ми се искаше. Те ме поглеждат.
- Да. Знаеш ли нещо за това?- обръща се към мен Бен, а на мен ми трябват няколко секунди да реаргирам, че Бен Периш разговаря с мен!
- Аааа, да. Изчезнал ли е?- опитвам да не запецвам, докато говоря.
- Да. Преди два дни. В парка. Бил е с Петър. Брат ми.
- Териер?
- Да, точно. Кафяв на бели петна.- в очите му се появява надежда.
- Мисля, че знам къде е.- принизявам тон.
- Наистина ли?
- Да, кога можем да се видим и да ти го дам.
- Боже!- започва да се вълнува той.- Днес? След училище? Към... 9:15?
- Може ли вече да започваме?- госпожа Матс си е свършила разговора с Бруг, която вмомента идва на сам.
- Идеално.- усмихвам му се.
Бруг заема мястото си до мен. Сега как по дяволите да й взема кучето!


От момиче до момиче.Where stories live. Discover now