Çok içkiden sarhoş olmuştum .Tek hatırladığım karanlık bir görüntü sonrası ise bulanıktı .
Neden bu kadar içki içtim hiçbir fikrim yoktu . Belki de hatalarımı düzeltmek için yada ne biliyim işte artık bu hayatta yaşama sebebim olacak birisinin olmadığı için yaptım bunu kendime bilmiyorum.
Buraktan
Berkle beraber yaşıyorduk zaten .Onun hastaneden o şekil çıkmasına üzüldüm.Ve ben Berkin bunca yıllık dostu kendini ilk defa bu kadar üzdüğünü paramparça olduğunu pişman olduğunu gördüm bir kız için .Bunun mantıklı bir açıklamısı olması lazımdı . Berk boşu boşuna hiç bir kız için üzülmezdi .Yaklaşık 10 dakika sonra eve gittim.Eve gider gitmez gördüğüm görüntüyle şok oldum .Berk koltukta bayılmış koltuğun yanlarında ise 25 tane bira ,şarap,votka vardı.Neden bu kadar çok içti hiç bir fikrim yoktu .Berki uyandırmaya çalıştım.Bir şekilde uyanması gerekiyordu.Uyandırdım uyanmadı ben de en son çare olarak onu banyoya götürmek olduğunu anladım Berki banyoya götürdüm.
Duşakabinin içine sokup suyu 0 alıp açtım.Ayılması gerekiyorduSuyu açtıktan sonra Berkin tepkisine şok oldum .Böyle tepki beklemiyordu .Verdiği tepki tepki vermemesiydi . En azından bir küfür etmesini bari bekliyordum .Ama hiçbir tekli vermiyordu. Ağzından tek bir kelime çıkıyordu .Derin ...
Ne yapıp ne edip derini buraya getirmenin bir yolunu bulmam lazımdı yoksa berkin gerçekten durumu hiç iyi olmayacaktı.Derinden
Benim denizi değilde Berke mesaj atmış olmama inanamadım.
Neden böyle birşey yaptım bilmiyorum belki bilerek belki de bilmeyerek kafam çok karışık.
Beynim
Ondan vazgeç o senin anne ve babanı öldürdü .Seni kimsesiz bıraktı diyor ...
Kalbim ise
Sen onu seviyorsun ne olursa olsun ondan vazgeçme aşkını bulmuşsun bir daha bırakma diyor .
Beynimin kalbimi ele geçirmesinden korkuyorum .
Berki seviyorum hemde çok ama bana yaptıkları yenilir yutulur cinsten değil affedemiyorum.
Belki bir şans versem mutlu olabiliriz bir daha yapmaz bana hata diye düşünüyorum .
Bir kitapta okumuştum herkes ikinci bir şansı hak eder diyordu ama Berk bu şansı hakediyormu haketmiyormu bilmiyorum . Bana göre ikinci şansı hakeden hak eder ama bilmiyorum.
Bu düşüncelerimden telefonuma gelen mesaj sesiyle ayrıldım .
Mesajda
Derin hemen acil Berkin evine gelmem lazım
Ben Burak yazıyordu .
Nasıl yani Berke bir şeymi olmuştu şuan kendimi çok kötü hissediyordum .Kanım çekilmişti adeta nefes alamıyordum. Sanki benim nefesimi kesmişler gibi hissettim.
Hemen idama çıkıp kıyafetlerimi giyindimKıyafetlerimi giyindikten sonra hemen telefonumu alıp evden çıktım.
Yaklaşık 15 dakika sonra berklerin evine gelmiştim.
Hemen zile basıp eve girdim.
Kapıyı bir kız açtı kıyafetine bakılırsa hizmetçiydi .
+Buyrun kimsiniz?
Ben tam kim olduğumu söyleyecekken içeriden bir ses geldi.
Ben de hemen içeriye girdim.
Gördüğüm manzarayla şok oldum.
Çünkü içeride berk baygın ve yerlerde boş votka ,bira,şarap şişeleri vardı
Berk kendine ne yaptı diye düşünürken Burağın söylediği sözlerle bir kez daha şok oldum.
+Derin Ben Berki daha önce hiç görmedim.Hiç bir kıza karşı böyle olmamıştı .
-Nasıl yani ?
+Kızım anlasana işte Berk sana aşık olmuş
-Ne !!!
+Öyle sende onu seviyorsun çok belli bir mesajımda buraya kadar gelebiliyorsan sende ona aşıksın çok belli .
-Bana o kadar şey yapmışken ben bütün bu olayları silip bir kenara Atamam.
+Sen bilirsin ama bence bir düşün .
Şimdi bana yardım ette şunu bir ayıltalım .
-Tamam
+Berkin ayılması için en önemli şey kahve sen kahve yap bende bir duş aldırıp geliyim.
-Tamam
Burak Berki banyoya götürürken bende mutfağa gidip kahve yaptım .
İçeriye geldiğimde berk biraz ayılmıştı.
Berkden
Burağın beni banyoya götürüp duş aldırması iyi gelmişti.
İçeri geldiğinde Derini görünce inanamadım.
+Senin ne işin var burada
-Burak çağırdı beni .
+Gelmek zorunda değildin
-Gelmek zorunda olduğum için değil gelmek istediğim için geldim
+İyi o zaman
-İyi misin ?
+İyiyim
-Sana kahve yaptım biraz iç kendine gelirsin hem.
+İçmek istemiyorum
-Hadi Berk inatlaşma
+Tamam
Derinin verdiği kahveyi içerken tek düşündüğüm buraya neden geldiğiydi madem beni sevmiyordu o zaman neden gelmişti .
Kahveyi bitirmiştim bardağı derken uzatıp odama gittim.
Biraz açılmıştım ama hâlâ sarhoştum.
Odama gidip yatağıma yattım.
Derinden
Berke kahveyi yaptıktan sonra berkin uyumasını bekledim.
Odasına gitsem belki bir sorun olmaz diye düşünerek odasına gittim
Odasına gittiğimde berk yatağında uyuyordu tam kapıyı açıp gidecektim ki berkin sesini duydum
+Bir yeremi gidiyorsun?
-Evet eve gidiyim ben seni de uyandırmak istemememistim.
+Uyumuyordum zaten
-Neyse ben gidiyom en iyisi
Derin kapıdan çıkıp tam gideceği sırada berk onu bileğinden tutup kendisine çevirdi.
Ve şu kelimeleri söyledi
Derin ben kimseye karşı bu hisleri hissetmedim. Hissedemedim .Derin ben sana aşık oldum seni seviyorum .Seni seviyorum prenses...
Merhaba arkadaşlar bu bölüm biraz geç geldi .
Yeni bölüm yarın veya cuma günü gelebilir
Bol bol vote ve yorum yapmayı unutmayın sizleri seviyorum....
İnstagram adresim
@bbusenurr_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Ve Son
ChickLitNerden bilebilirdiler ki birbirlerinin ilk ve son aşkları olacaklarını ... Derin ve Berkin hikayesi ... Karanlık bir çocuk peki onu o karanlıktan derin kurtarabilecekmi kurtaramayacakmı ? Berk Atahan ve Derin Karamanın hikayesi ...