Sunčeve zrake koje su probijale kroz staklo natjerale su me da se probudim iz sna. Protegnula sam se uz zijevanje i pogledala kroz prozor kako bih dobila osjećaj orijentacije, no uzalud. Natpisi na ćirilici samo su dodatno utjerali strah i neznanje u mene. Vozačeva vrata naglo su se otvorila te je Eric ušao u auto noseći dvije šalice kave. Primijetivši da sam se probudila pružio mi je jednu šalicu. Kada sam ga upitala zašto stojimo na odmaralištu i gdje se na koncu nalazimo nisam baš dobila odgovor koji sam priželjkivala.
"Stao sam kako bih nam kupio kavu, te kako bi se ti probudila i presvukla te da nastavimo dalje put. Nalazimo se u Bugarskoj, za kojih pola sata stići ćemo u Sofiju." rekao je kratko bez prevelikih objašnjavanja zašto smo u Bugarskoj ili pak zašto se moram ponovno presvlačiti. Za oko mi je zapeo i automobil u kojemu se nalazimo jer je bio poprilično drugačiji od onog u koji sam se smjestila sinoć. Znala sam da i ako ga upitam o autu da neću dobiti potpuni odgovor pa sam odlučila šutjeti i u miru popiti kavu.
Eric je prvi završio te me upitao trebam li nešto iz trgovine koja se nalazila na odmaralištu. Kimnula sam glavom u očajnoj potrebi za nikotinom. Zajedno smo ušli u trgovinu te sam se zaputila za njim znajući da ono što meni treba mogu pokupiti tek na blagajni. Eric je uzeo samo dvije boce crvenog vina. Uz upitni pogled o tome zašto nisam ništa uzela uputio se na blagajnu. Dok je kucala vino zatražila sam prodavačicu dvije kutije bijelog Marlbora te upaljač.
Uzimajući mi cigarete iz ruku Eric je rekao kako imam odjeću u prtljažniku te da se odem presvući u jedan od toaleta. Očito misleći da ću pobjeći brzo je ubacio stvari u auto te se zaputio za mnom. U vrećici koju sam pokupila iz prtljažnika nalazilo se donje rublje, obična crna košulja te malena torbica s dezodoransom i sličnim higijenskim potrepštinama. Brzinski sam promijenila svoje crveno donje rublje u par crne boje te obukla košulju. Obožavala sam nositi grudnjak koji sam imala na sebi i definitivno mi nije bilo drago što se moram rastati od njega.
U torbici se nalazio i mali češalj te sam zahvaljujući njemu uspjela sebe dovesti koliko toliko u red. Vlažnom maramicom obrisala sam i ostatke šminke koji su se nalazili na mojem licu. Uz naputak od Erica, moje staro donje rublje bacila sam u koš za smeće te izašla vanka gdje me je on i čekao već pomalo iznerviran. Hod prema autu bio je kratak te smo već za koji trenutak kretali s odmarališta. Nisam bila sigurna drži li me još uvijek sedativ kojega mi je da, no tijelo mi je i dalje bilo teško i umorno.
Eric je elegantno pružio ruku prema stražnjim sjedalima dohvativši si bocu vina koju je prethodno kupio. Dok je vračao ruku nazad okrznuo je moju što je u meni probudilo mnoštvo iskri. Dohvatila sam cigare te zapalila jednu povukavši duboki dim. Automobil se ispunio dimom no Eric je to brzo riješio otvorivši prozor koji se nalazio na krovu. Vidjevši kako lakomo pije vino upitala sam ga da li zaista planira to vino sam popiti.
"Bolje vino nego tebe." Blago šokirana okrenula sam glavu kako ne bih morala dalje komunicirati s njime oko te teme. I dalje sam podsvjesno mislila kako ovo sve ne može biti stvarnost iako je očiti dokaz sjedio pokraj mene. Nakon dvadesetak minuta vožnje Eric je skrenuo u jednu od sporednih ulica koje su počinjale nicati pred nama. Bilo je očito da zna kuda ide pa se nisam ni trudila ispitivati ga nije li pogriješio jer što smo dublje ulazili u ulicu to su kuće bile sve rjeđe. Nakon još minute vožnje skrenuo je na jedan prilaz.
Zapanjujuća tudorska kuća dominirala je središtem posjeda. Stabla koja su bila zasađena oko kuće tvorila su prekrasni perivoj koji se nadovezivao na stražnji vrt koji se vješto sakrio iz kuće. Ovakva elegancija nikako mi nije ličila na mog zgodnog otimača i nisam mogla vjerovati da bi ova kuća mogla pripadati njemu.
"Ovo je tvoje?" upitala sam u čudu dok sam razgledavala kroz prozor i divila se predivnoj okućnici. Kroz prozor na krovu koji je i dalje bio otvoren u automobil je ulazio jaki cvjetni miris. Sa svake strane ceste koja je služila kao prilaz kući bile su zasađene ruže, većinom crvene i bijele tek negdje bi se mogla uočiti pokoja žuta.
ESTÁS LEYENDO
U rukama opasnosti
Vampiros''Polako je okrenuo glavu prema meni, oči su mu postale krvavo crvene. Zasiktao je i otvorio usne unutar kojih su se presijavala dva velika očnjaka. U tom trenutku sam htjela iskočiti iz auta od straha, no to je bilo ne moguće, jer ipak gospodin zgo...