~6.Bölüm~

8 1 0
                                    

Hayat böyleydi işte hiç beklemediğin anda sana bunları yapabiliyordu bu çok karışık bir duyguydu.

Benim yada başka annesi babası ölmüş kızın yada bir erkeğin bunları yaşaması dayanılmazdı. Bu zordu elbette ama hayat sana tecrübe veriyordu. Bir zaman sonra herşey değişiyordu yani. Anlatamıyorum galiba neyse.

Hala şoktayım çünkü bu nasıl olurdu anlamıyordum. Kerem de suratıma şaşkın şaşkın bakıyordu.

Kerem'e yaklaştım ve kolundan dürtükledim. Ablam da bize bakıp sırıtıyordu. Bu daha da çok sinir etmişti. Niye sırıtıyordu şimdi bu?

Şimdi fark ettim Kerem'in annesinin yanında başka bir oğlan daha vardı. Bu neydi şimdi ne vardı bunların arasında? Aman neyse banane ki. Şu an ki durum aslında komikti kuzenim ile sevgiliyim resmen.

Kerem'in annesi bize doğru yaklaştı ve elini bana doğru uzatıp adımı sordu. Bende "Adım Gözde efendim" dedim. Çok heyecanlanmıştım ve Kerem de bu halime gülüyordu.

Kahvaltı ettikten sonra Bade abla (yani üvey anne) Kerem'le beni benim odama yolladı.

Yukarı çıktığımızda hala konuşmuyorduk sadece birbieimize bakıyorduk. Bu sessizliği bozan ben oldum.

"Neden bana söylemedin?" kelimesi döküldü ağzımdan.

"Neyi?" diye sordu.

"Bu kadar zengin olduğunuzu?"

"Hiç sadece öyle paramla hava atmayı seven bir insan değilim."

"Peki bu durumdan haberin var mıydı?"

"Çok soru soruyorsun fındık faresi."

Ney ney şimdi de fındık faresi mi oldum yani. Neyse idare edicez yapcak bir şey yok.

Kerem bir anda bana sarılınca şok oldum. Aslında sarılması normaldi de şimdi bir anda ne biliyim yani heyecanlanmıştım öyle söyliyim.

Tam ayrılıcaktık ki odaya Bade abla geldi...

Sory bebekler çok uzun bir şeyler yazamıycam çünkü şu sıralar azcık depresyondayım ama en kısa zamanda geri dönücem.

Son olarak Instagram hesabım;
@senakocak5

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 09, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bu da Benim Hikayemm...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin