Je to PWP (porn without plot), takže moc nečekejte, možná to bude mít pokračování, možná ne, uvidím. (:
.
„Pojď se koukat taky, bude to sranda," to bylo to, co mi řekl Hiro předtím než se na mě začal mačkat a nadskakovat. Ano, vybrat horror byla naprosto inteligentní věc od něj a to ještě k tomu vybral nějaký krvák. Takže jsem teď seděl na gauči před telkou a kolem mojí ruky byl naprosto omotaný Hiro. Ne, že bych si stěžoval, ale potom když film skončil a my měli jít spát, tak nějak jsem mohl předpokládat, že bude chtít spát se mnou. Ale to by taky nemusel být problém, jenže Hiro na mě byl nasáčkovaný i v posteli, jednu svojí nohu měl vsunutou mezi mými a dost nepříjemně (možná trochu příjemně) se mi opíral o rozkrok. Snažil jsem se to ignorovat, ale moc to nešlo. Trochu jsem se posunul abych sundal ‚nenápadně' jeho nohu, jenže Hiro se ještě víc zavrtěl a mě začal dost nebezpečně tvrdout penis, takže jsem vzal jeho nohu a hned ji odsunul, aby nic nepoznal. Ale hned jsem zalapal po dechu, když jsem mezi mými nohy ucítil ruku, a ne jen tak položenou, přímo mi ho chytil a nezdálo se, že by ho brzo pustil.
„Hiro, co děláš? Dej tu ruku pryč," snažil jsem se znít rozumně i když mi moje dolejší část říkala aby Hiro pokračoval a tou rukou začal pohybovat. To se bohužel (díky bohu) začalo dít a Hiro mi začal jemně přejíždět po vyboulenině v kalhotech. Trhavě jsem se nadechnul a snažil se sundat jeho ruku, jenže on mi vjel přímo do kalhot a chytnul ho mezi prsty, začal s nimi pobyhovat a já to vzdal. Tiše jsem vzdychal a absolutně ignoroval, že bych tohle definitivně neměl dělat s mladším bráchou. Hiro mi sedl na nohy a mohl jsem cítit, že i on byl vzrušený, začal se mi o ni třít.
„Otoč se," řekl jsem a Hiro se jen ušklíbl. Ještě předtím, jsem mu sundal kalhoty od pyžama a nechal ho se položit na kolena kolem mé hlavy. Vzal jsem jeho erekci do pusy a začal jemně sát a pohybovat se. Hiro se prohnul v zádech a dal si můj penis taky do pusy. Po chvíli se mi udělal do pusy a já to spolknul, mě potom dodělal rukou a utřel to do kapesníčků, co jsem mu podal.
„Tohle bylo poprvý a naposledy, je ti to jasný," řekl jsem zatímco se mi Hiro znovu začal lísat k mojí hrudi.
„Když myslíš," řekl a kousl mě do krku, hned po tom usnul. Na to jsem protočil oči a rukou ho objal, dokud jsem taky neusnul.