Cameron
,,Čekám..."řekla sestra a hodila si vlasy přes rameno. ,,Ne! Nebudeš do ní píchat nějaký sračky!"zařval jsem na ní. ,,Tvoje rozhodnutí, ale co když to sračky nejsou?"zeptala se a dala si ruku v bok. Kurva! To jsem nedomyslel! ,,Jak ti mám věřit že to jsou léky a ne nějakej jed?!"štěkl jsem po ní. ,,To nevim... Je to čistě na tobě."mrkla na mě. ,,No...A dá se jí tam dát jen půlka té injekce?"koukl jsem na Feth a pak na sestřičku. ,,Jde..."řekla. ,,Tak jen půlku!"napomenul jsem jí a ona šla pomalu k Feth.
Pomalu jí píchla injekci do kapačky a když tam byla cca půlka tak jí vyndala. Sestra kývla na náznak že je hotovo a já se koukl na Fethiin stav. Zatim dobrý.
Když jsem se otočil byli otevřený dveře dokořán a sestra nikde!
Najednou tam začalo něco pípat a já se otočil na Feth.
Přístroje, na kterých byla napojená, blikaly nějak rychle a ty čáry měli červenou barvu!!!!
,,Doktora!!"zařval jsem z plných plic a hned ke mě přiběhl nějaký doktor. ,,Co se děje?"řekl udýchaně. ,,Zhoršila se!"nebudu mu říkat, že jsem jí asi málem zabil!?! ,,Poprosím vás abyste odešel..." přikývl jsem. ,,Sestři, ke mě!"promluvil na sestřičku a já pak vyšel ven z nemocnice.
Venku jsem si sedl na lavičku a přemýšlel... Co jí tam kurva píchla?! Co když umře?! V životě bych si neodpustil kdyby umřela!
Pomalu, ale jistě mi z očí začaly téct slzy...Rychle jsem je setřel a přemýšlel co tomu parchantovi dlužim!?
Vůbec si nevzpomínám...
,,Copak copak?"uslyšel jsem ten jeho slizkej hlas a to mě donutilo zvednout hlavu. Stál tam ten hajzl! ,,Co chceš?"štěkl jsem na něj. ,,To co mi dlužíš."mrkl na mě. ,,Jinak ta tvoje nepřežije."dokončil větu a já čuměl do blba. ,,Takže ti je jedno že tvoje milá umře?"nadzvedl obočí, já měl ale stále kamennou tvář. ,,Neumře..."řekl jsem po chvíli ticha. ,,Came, Came, Came... Neponaučitelný a sklerotický..."uchechtl se. ,,Nemám na tebe náladu! Vypadni!"štěkl jsem po něm. On se zvedl a beze slova odešel.
,,Vy jste přítel slečny Feth?"zeptal se mě nějaký ženský hlas. Pomalu jsem se otočil a spatřil hubenou, blonďatou sestru. ,,Ano, proč?"kamenná tvář byla stále na mém obličeji. ,,Můžete jít za ní."usmála se. ,,Děkuju."obešel jsem sestru a šel za Feth.
Pomalu jsem otevřel dveře a nakoukl dovnitř.
Feth jsem však nikde neviděl! Rozrazil jsem dveře a ona prostě nikde!? Přešel jsem k posteli a tam byl papírek.
Pomalu jsem ho otevřel a četl si v duchu...
Dokud nesplatíš svůj dluh, Justin ti Feth nevrátí.
-Scooter;)Ne! To ne! Feth má v rukou největší mafián tohodle města!
-----&-----Snad se líbí.😖 Vím že není nic moc, ale snad potěší.😘
Kikinka2005🔐♥
ČTEŠ
My Half Brother
FanfictionJe adoptována milující rodinou. Opuštěna přítelem, kterého milovala. Nevlastního bratra nemůže ani vidět. Je to pro ní největší děvkař světa. Má z něj respekt. ------- Je syn rodiny, která jí adoptovala. Nelíbí se mu, že si jí adoptovali. Nebere j...