Dancing with who?

492 16 5
                                    

Heyhey. dit hoofdstuk wordt opgedragen aan xeljahx Ze heeft voor goede inspiratie gezorgd en daardoor schrijf ik ook nu eerder verder! *Maakt buiging*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Natasha's POV

'Vanavond GALAAAAAA!' roep ik super hard naar Flo.

We zijn ons aan het klaarmaken voor het gala, wat vanavond is. Er komen heel veel dansers en ook andere mensen. We weten niet precies wie wie is dan, want iedereen moet een masker op. Heel geheimzinnig enzo. Maar iedereen komt ook in jurk of smoking.

'YHEH, Zayn komt ook. Hij neemt twee vrienden mee die Louis en Liam heten. Blijkbaar hebben die twee ook vriendinnen volgensmij heten ze Eljah en Zoë. Blijkbaar zijn ze allemaal heel aardig en houden ze wel van feesten. Zoë gaat ook alle stijlen dans doen dus je ziet haar wel vaker, maar ik denk Eljah niet vaak. Ik weet nog niet zo veel van haar, maar ze lijkt me heel leuk!'' ratelt Flo aan een stuk door.

"Oké, ik heb nog wel een leuk jurkje voor jou denk ik!'' begint Flo en ik knik van dat ze door moet gaan. ''Het is blauw en voor mij is het te groot. Ik heb ook nog leuke hakken voor erbij. O ja, en ik heb toevallig een blauw masker! Met allemaal glittertjes!'' zegt ze en ik knik dat ik het wel leuk vind.

"Ik heb ook nog een leuk rood jurkje voor jou! Het staat jou waarschijnlijk perfect. Ik heb wel alleen rode ballerina's, ik hoop dat je dat niet erg vind." zeg ik met in mijn gedachten het leuke jurkje.

Ik pak het jurkje en haar mond valt helemaal open.

"Hij is prachtig!" zegt ze daarna.

Ze trekt hem snel aan terwijl ik mijn ballerina's pak. Daarna doet ze de ballerina's erbij aan en nog een paar accessoires. Dan is het de beurt voor mijn mond om open te vallen. Ze ziet er prachtig uit! Dan pas pakt ze haar tas en pakt er een perfect blauw jurkje uit. Maar daarna pas komt ze met de hoge hakken. Ze zijn niet te hoog, maar ook niet te laag. En dan zie ik een masker in de tas liggen, het blauwe masker. Het ziet er zo geweldig uit allemaal. Ik ben er gewoon verliefd op.

"Het is prachtig Flo." zeg ik uiteindelijk terwijl ik alles aanpak.

"Dat weet ik toch!" zegt ze grijnzend

Ik trek alles aan en het past me, perfect! Ik zie aan Flo dat ze het super mooi vindt.

"Dus hoe lang nog tot dat we moeten gaan?" vraag ik aan Flo.

Ze kijkt op haar mobiel en ik zie aan haar gezicht dat ze een appje heeft van Zayn. Wat stuurt hij nu weer?

Ik kijk haar aan en dan kijkt ze mij ook aan. Ze ziet aan mijn gezicht wat ik denk.

"Hij wenst me alvast veel plezier en zegt dat ik er waarschijnlijk heel leuk uit ga zien omdat ik er altijd leuk uit zie." zegt Flo dan heel rustig.

Aww, hoe cute kunnen ze samen zijn.

"En we moeten trouwens nu gaan als we nog op tijd willen zijn." Ik knik begrijpelijk en we lopen samen naar buiten waar de taxi klaar staat. We stappen in en we gaan.

Dit wordt een super avond!

--

Flo, Eljah, Zoë, Zayn, Louis, Liam en ik staan te dansen tot dat er iemand bij komt staan.

"Hey guys!" Ik weet niet wie het is maar hij doet me denken aan iemand maar ik weet niet precies wie..

"Hey, great you are here, we were waiting for you to come." zegt Zayn.

De jongen kijkt mij even aan en schud dan zijn hoofd, waar denkt hij aan?

We beginnen allemaal leuk te dansen op de nieuwste muziek. Er komen ook wat oudere liedjes alleen vooral nieuwe.

Het is super gezellig enzo alleen ik weet nog steeds niet wie die ene jongen is. Hij praat veel en zijn accent herken ik wel alleen ik weet niet bij welke persoon het hoort. Eljah en Zoë zijn ook heel aardig, echt heel aardig. Blijkbaar hoort Eljah bij Louis en Zoë bij Liam. Heel grappig, want Eljah is net zo vrolijk en hyper als Louis en Zoë is net zo zorgzaam als Liam. Ik weet niet waar ze over praten want ik let ook niet echt op en zit met mijn gedachtens bij de jongen. Maar dan komt opeens een slow-nummer.

En toen gebeurde het. Flo keerde zich naar Zayn, Eljah naar Louis en Zoë naar Liam. Toen stonden we daar, ik en de jongen.

"Will you like to dance? With me?" vraagt hij heel onzeker. Ik knik en dan beginnen wij ook te slowen. Ik kan dit niet goed en dat merkt hij.

"Follow me" zegt hij.

DÉJÀ VU

Wie zei dat ook alweer? Ik weet het echt niet meer. Weet je, laat maar. Ik ga genieten van dit moment en genieten van hem. Want, weet je, hij is best leuk.

Even later is de muziek afgelopen, jammer. We waren echt zo leuk samen aan het dansen..

"Sorry, I must go." zegt hij snel en rent weg.

Wie was dat nou? En waarom moet hij zo opeens weg?

Dancing with Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu