07.09. - Hajnali 3.
Valaki kopogtat az ajtón.
Ilyenkor mindig megrezzenek, nem feltétlen azért mert ijedős vagyok, hanem azért, mert elég nehéz időszakon mentem keresztül a családommal..
De csak anya nyit be az ajtón, és közli velem, hogy holnap este indulunk.
Nemértem hogy miért hajnalban kell szólnia, hisz eddig is tudtam, hogy mennünk kell.
Mennünk kell Amerikába.
Mivel itthon nem nagyon jöttek jól ki a dolgok, és anyám összeházasodik egy amerikaival.
Na igen, a szüleim elváltak, és anyánál élek, és perpillanat egy amerikaival köti majd össze az életét.
Valójában ez csak az ötödik férje lesz..
És minden egyes pasinak van gyereke akikkel össze kell barátkoznom.07.09 - Reggel
Nos, igen ma indulunk Amerikába.
Nem sok kedvem hozzá, hiszen itt vannak a barátaim, a család és a barátom, Dani.
Ott meg csak lesz, "apu", anya, valami gyerek és az új osztály.
Danival megbeszéltük hogy nem szakítunk, hiszen még szeretjük egymást, de nemtudom, hogy a távolság miatt mennyire fogjuk ezt így bírni.Délután
Ki is értünk a reptérre, becsekkoltunk, és várhattunk, várhattunk hogy felszálhassunk a repülőre.
Hát az út, amit mi szeretnénk anyával megtenni, nos nem a legrövidebb.
Budapesttől Virginia nincs túl közel.
Na mindegy..07.11. - Reggel
És sikeresen leszállt a gépünk, és ott vártak ránk, várt ránk a "család"
Nos, tudni illik rólam, hogy imádom Amerikát, nem csak azért mert hatalmas, hanem mert nagyrészt itt lakik az összes muser is.
Na de hol is tartottam? Na igen, anyával sétáltunk kifelé és mondta anya hogy ott vannak....oda akartam nézni,de hirtelen megakadt a pillantásom egy emberen, pontosabban egy fiún.
Anya látta rajtam, hogy valami nincs rendben, és húzott magával az új családomhoz.
Na igen, és ott volt az a fiú, meg egy idősebb ember.
Na igen, az a fiú Jacob volt, Jacob Sartorius.
Hát, mondhatni imádom amit csinál, imádom ahogy énekel, ahogy táncol, egyszerűen imádom azt a srácot, és élőben még aranyosabb, mint képernyőn keresztül.
Nos bemutatkozás után elmentünk hozzájuk, hihetetlenül nagy házuk van, kipakoltam és pihentem, de közben belépett Jacob.
Rendes volt, mondtam is neki, hogy Ő a kedvenc muserem, és hirtelen rápillantott a telefonom kijelzőjére..
Na igen, mint mondtam, Ő a kedvenc muserem és ezt a telefonom képernyője is elég jól bizonyította..
Kérdezte, hogy ennyire szeretem, vagy hogyhogy Ő a hátterem.
Nekem ez nagyon nagyon kínos volt, elvégre mától Ő a bátyjám.
Anyáék elmentek körülnézni a városban, és én meg Jacob maradtunk, maradtunk és filmeztünk.
YOU ARE READING
Jace Norman Varázsa, Jacob Sartorius Barátja
FanfictionSziasztok, ez egy kis fanfiction lenne, Jace Norman-ről, de Ő csak később lép a színre, addigis Jacob Sartorius-sal kapcsolatos ez a szöveg.