Capitolul 7

4 2 0
                                    

  -Deci?...intreba Alex
-Da, toti au avut dreptate.....conacul e bantuit..tot ce stim e ca vrem sa placam de aici cu orice pret posibil dar nu avem cum!!..spuse Nick
-Usile ni se trantesc in spate si se incuie singure..nu am reusit sa iesim iar afara ploua ingrozitor..nu putem iesi pe fereastra..:-s..afirma Grace infricosata
-Eu prefer sa sar pe fereastra, in ploaie, decat sa mai raman o clipa in locul asta blestemat.. 
-Hei, astea-s..papusi?..se intreba Grace, uitandu-se intr-un colt al podului, unde vazu o papusa stranie, cu doi ochi in forma de X si o gura ranjita care parea ca se uita spre noi si ne urmarea...Nick incerca sa ridice papusa, dar fu si el impins de o forta nevazuta...apoi se vazu cum cineva nevazut scria pe perete un mesajlecati, inainte sa fie prea tarziu!...copiii se speriara mai tare acum...erau siguri ca acea casa chiar era bantuita si nu aveau halucinatii!! Trebuiau sa plece imediat, insa era imposibil,,incercara sa sara pe fereastra, dar ceva ii impingea inapoi..acum erau siguri ca vor ramane prizonieri acolo pentru tot restul vietii sau fantomele aveau sa puna stapanire pe sufletele lor..
Era ora 03:50 si nu au reusit sa scape din ''lanturile'' conacului Rosenberg..orice speranta era pierduta pentru ei...aveau sa moara in chinuri groaznice ca si ceilalti prinsi aici..pe jos erau niste oase aruncate si intr-un colt erau, una peste alta, milioane de cranii si sange...intr-un alt colt, copiii au vazut ceva...Steward se dusese sa se uite mai bine..era o parte intunecata a podului...nu se auzeau decat rasetele obisnuite ale acelor copii morti...conacul era ca un loc de joaca, ca un parc imens pentru toti acei copii veseli, care ''traiau'' printre alte spirite si se simteau bine acolo, in alta parte ar fi fost tristi...fete ranjite erau desenate pe pereti, fete triste....
-Nu-l deschid eu!!..clar!nu ma bag!!...spunea lasul de Nick, care acum dovedise o lasitate mai mare decat el...
-O s-o fac eu!..spuse Alex, curajos...
-Nu!!!esti sigur de ceea ce vrei sa faci?...il intreba Grace
-Da!!sunt foarte sigur!..spuse Alex hotarat  

The RosembergUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum