Capitolul 8

740 38 3
                                    


Este luni dimineața şi mă pregătesc să merg la birou. Traficul este groaznic, iar eu în zece minute trebuie să fiu la birou, sunt sigură că voi întârzia.

În cinsprezece minute ajung în fața clădirii şi alerg spere lift.

-----Neața Ana! Ruggero a ajuns?

-----Da, te asteaptă.

-----Ok. Poți te rog să îmi aduci cafeaua?

-----Sigur.

Intru în birou, iar Ruggeo stă cu spatele la mine. Ne vom certa, sunt sigură de asta.

-----Neața! --îi spun şi îmi pun lucrurile pe birou--.

-----Ai întârziat --mi-o spune dur. Tot el este cel supărtat? După tot ce a făcut, are tupeul dă îmi vorbească pe tonul acesta?--

-----Da, am întârziat cinci minute. A fost trafic.

-----Nu conteaza cât sau din ce motiv ai întârziat. Conteaza că nu m-ai anunțat. Sunt şeful tău, nu? Doar tu au spus-o.

-----Da, eşti şeful meu, eu am spus-o şi o voi spune în continuare.

-----Serios? --râde badjocoritot şi se aproprie de mine, dar mă îndepărtez-- Şi ce o să faci dacă eu nu o să te las să fi doar stagiara mea? O să renunți? --mă prinde de talie şi mă lipeşte de el --

-----Nu, nu o sa renunț pentru că tu o să fi doar seful meu de acum înainte.

-----Nu o să renunți şi dacă fac asta? -mă sarută şi mă lipeşte de perete. Îsi presează corpul de al meu şi mă sărută pe gât, iar eu scot un mic geamăt involuntar. Aş vrea să mă opresc, dar nu pot...îl vreau, îl vreau acum.

O bătaie în uşa ne întrerupe momentul, iar eu şi Ruggero ne desprindem unul de altul când o persoana intră în birou. O nu...

Dragoste de avocațiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum