Selam Ben Jane.
Ben Hayatından Nefret Eden , Ölmek İsteyen Kişi. Sevdiği Olmayan, Sevilmeyen. Çirkin, Şansa Yaratılmış Varlık. Sadece Ölmek İsteyen Kişiyim Ben. Sevmeselerde Sevildiğini Sanan Kişiyim Ben. Sadece Ölmeyi Hobi Etmiş Biriyim. Boş Zamanlarında Seven Biriyim. Yaşamaktan Nefret Eden Biriyim Ben. Sadece Üzülmek İçin Yaratılmış İnsan.. İnsan Kelimesi Bile Yetersiz Bir Varlığım Ben. Özürlü,Gerizekalı,Mal,Aptal,Gerizekalı,Aşığım Ben.
Hiçbir Bok Elde Edemeyen Şapşal Mutsuz Biriyim. Yaşamaya Hakkı Olmayan Bir Tutsak Gibiyim. Tek Hedefi Öldürülmek Olan Bir Canavarım. Sadece Aşığım Ben. Ama Kalbi Olmayan Biriyim. Ateşelerde Yanmak İçin Yaratıldım Ben. Tek Günahım Sevmekti Oysa Hiç Sevap İşlememiş Biriyim Ben. Çöpe Atılmış Bir Çöp Gibiyim. NEFRET EDİN BENDEN. HAKLISINIZ BANA DEĞER VERMEYİN.
Çok Güveniyorum. Ailesini Bile Sevmeyen Biriyim. Hiç Birşeye Layık Olmayan Küçük Bir Kızım. Hayata Bile Güvenmiyorum. Çünkü Beni Hiç Mutlu Etmedi, Ettirmedi. Şuan Ağlıyorum. MUTLU MUSUN ? Ben Mutluyum. Çünkü Ağlıyorum. Kendimi Üzmekten, Kendime Acı Çektirmeyi Seven Biriyim. Tek Amacım Ölmek. Biri Gelse Vursa Ya Da Araba Çarpsa Falan. Yok. En İyisi Uykudayken Gitmek. Çünkü Sana Zarar Gelir. Seni Düşünürüm O Zaman. Düşüncelerime, Hayallerime Kıyamam. Çünkü Orda Sen Varsın. Ben Sana Kıyamam Ki. Zarar Veremem. Dokunamam ki. Seni Sahiplenmek İstiyorum. Ama sen Yoksun Tek sorun Orda. Ölmek İsteme Sebebimde Sensin Yaşama Sebebimde. NESİN SEN ? İNSAN MISIN YOKSA BENİ KENDİNE AŞIK EDEN BİR ŞEYTAN MI ?
HADİ BENDEN NEFRET ET! KENDİMDEN NEFRET EDİYORUM!