Πανε 2 βδομαδες τωρα στο Πορτλαντ. Οι καλοκαιρινες διακοπες σχεδον τελειωσαν αφου σε 2 μερες ανοιγουν τα σχολεια. Δεν εχω βγει απο το σπιτι, το οποιο ειναι πολυ περιεργο διοτι η Εmma Lotz του Σιατλ λατρευε να ειναι εξω με της φιλες της, για βολτα αλλα κυριως για ψωνια. Λατρευω τα ψωνια. Τουλάχιστον τα λάτρευα. Ο αδερφος μου αντιθετος απο την μερα που ηρθαμε ειναι συνεχεια εξω και εχει κανει και νεους φιλους. Ειναι σαν να ταίριαζε απο παντα εδω σε μια πιο μικρη πολη απο το Σιατλ. Κατι ακριβως αντιθετο απο εμενα απλα ποτε δε ταίριαζα με αυτο το παιδι. Αμφιβάλω αν ειναι οντως αδερφος μου. Το μονο θετικο που εχει προκυψει ειναι οτι εχω ξεχωριστο δωματιο απο τον αδερφο μου επιτέλους δε θα αντεχα να ειμαστε παλι στο ιδιο. Το παλιο μας σπιτι ηταν πιο μικρο και δεν ειχε πολλα δωματια.
Μετα απο πολλά παρακάλια απο την μητερα μου αποφάσισα να παω μια βόλτα με τον σκυλο μου τον Πολ.
_________2ωρεςμετα________
Αφου μετα απο μια τεράστια βολτα στο παρκο της γειτονιας μου,αποφάσισα να γυρίσω σπιτι και καθως πλησίαζα , ακουσα φωνες απο το διπλανο σπιτι. Φυσικα και γυρισα να δω τι γινεται. Οχι οτι ειμαι περιεργη ή κατι τετοιο απλα πρεπει να εχω μια ιδεα για την γειτονια μου και τους ανθρωπους της, εκτος απο τα τεραστια παρκα που λατρευει ο Πολ. Ετσι κοιτοντας τι σπιτι δίπλα ειδα οτι απλα ενα παιδι μαλωνε λογικα με τον μπαμπα του. Πηγα να προχωρήσω αλλα εκεινη την ωρα ειδα το αγορι να με κοιταει. Ιχ την εβαψα. Πρεπει να ηταν γυρω στην ηλικια μου. Ηταν αρκετα ομορφος μπορω να πω. Αφου καρφώθηκα αεκετα στο να κοιταω και εγινα ρεζιλι σχετικα στον γειτονα, αποφάσισα να μπω στο σπιτι. Πιστευατε οτι το σπιτι μας θα ηταν ήσυχο οσο δουλευουν οι γονεις μου; οχι φυσικα οταν εχεις αδερφο τον Justin. Και φυσικα την ηλιθια λογικα καινουργια του παρεα. Οχι οτι τα εχω γνωρισει τα παιδια για να εκφραζω γνωμη αλλα για να κανουν παρεα με τον αδερφο μου δε θα εχουν και πολυ μυαλο.
Οταν εκλεισα την πορτα την πορτα και προχώρησα προς το σαλονι ολοι οι φιλοι του Justin με κοιτουσαν 1ον περιεργα και 2ον λες και εβλεπαν συντριβάνι απο σοκολάτα. Τι σας ειπα βλαμενοι σαν τον αδερφο μου. "Δείξε μου τον φιλο σου να σου πω ποιος εισαι"
Χωρις να δωσω και πολυ σημασία ανεβηκα στο δωματιο μου και αποφάσισα να κανω βιντεοκλιση με την κολλητη μου απο το Σιατλ, Betty.