Yılbaşından 1 Hafta sonra
***
Babam beni yanına çağırdı kesinlikle uzun ve saçma konuşmalarından birini yapıcaktı.
+Kızım seni Londra'da bi koleje yazdırdık ve sana ordan ev tuttuk Katie'nin ailesiyle konuştuk o da yanında gelicek.
-Nasıl ben ve Katie yanlız bi eve mi çıkıcaz??
+Evet hazırlıklara başla yarın gidiyosun ;)
-Baba seni çook seviyorum
+Bende seni kızım :)
**
Aman Tanrııım resmen ben ve Katie artık beraber ailemizden uzak hiç kimseden bağımsız ve özgür yaşıcamtık!!
Hemen yarın gelsin istiyodum.Eşyalarımı toplamaya başladım ve yattım.Sabah olduğunda gözlerimi açar açmaz yataktan fırlayıp hazırlandım.
Katie'nin evinin önüne gelmiştik.Ailesiyle vedalaştı ve arabaya bindi bende "Londraaaa bekle biziii" diye haykırdım.
**
Babamın tuttuğu eve geldiğimizde hemen içeri girdik. Ev çok büyük değildi zaten çok büyük olmasına gerek yok 2 kişiydik ama yinede orta dereceydi yani parti yapılabilir düzeyde:)
Eşyalarımızı yerleştirdik akşam bara gidicektik o yüzden hazırlanmaya başladık.
Ben ultra mini şortumu giyimiştim üstüme siyah salaş orta şıklıkta bi tişört giyimiştim ayakkabı olarakta dizimin 3 parmak üstüne gelen topuklu çizmelerimi giyimiştim,Katie ise ultra mini eteğini üstünede gömlek giyimişti ayakkabı olaraksa bot.
Makyajlarımızı çok abartı yapmıştık.Dışardan bakılınca tam sürtüklere benziyoduk amacımızda buydu zaten.
Bara geldiğimizde cebimdeki haplar aklıma gelmişti ((hapları en yakın erkek arkadaşım hatta kardeşim gibi Calvin den almıştık o da londra da oturuyo zaten çoğu arkadaşım burda yani londrada baya çevrem geniş)) iki tane hap alıp bi tanesini ağzıma atıp diğerini Katie ye verdim.
**
Deli gibi dans ediyoduk. Bi çocuk gelip kolumdan çekiştirip beni bi yere götürmeye başladı. Bi odaya getirmişti beni oda kıç kadardı ama herşey için uygun. Çocuk kulağıma adını fısıldadı adı Taylor'du. Aman tanrım çocuk çok yakışıklı bana o kadar güzel bakıyo ki. Yeşil gözleri,kumral kalkık saçları ve dolgun dudakladı beni tahrik ediyodu. Bi anda dudaklarıma yapıştı bi yandan göğsümü mıncırıyodu bende karşılık veriyodum ve elimi koca kasığına götürdüm işte bu çok sert ve büyüktü.
Taylor istemsizce inlemeye başladı ve boynumu emmeye başladı ben hala kasığını sıkıyodum ve beni ittirdi. Evet,boşalmıştı. Ve bana daha yeni olduğumu anladığını söyledi ama iyi bi orgazm olmuştu.
**
Numarısını verdi ve benden numaramı aldı.
Kerry bi ara tekrar buluşalım olur mu? Hem bu sefer daha farklı şeyler yapabiliriz! Tabikide olur araşırız yarın dedim ve odadan çıktım.
HİKAYEMİN DEVAMINDA BAZI BÖLÜMLERİ CİNSELLİKLE DEVAM EDİCEK RAHATSIZ OLANLAR ŞİMDİDEN BIRAKABİLİRLER! :)
VOTE LERİNİZİ BEKLİYORUM! 70 OKUNMA OLSUN LÜTFEN! OLDUKTAN SONRA YENİ BÖLÜM GELİCEK:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAKARIŞIK
Novela JuvenilHayatında yeni değişiklikleri olan bir genç kızın kişiliğini bulmaya çalışırken ki karmakarışık hayatı...