20. Sacrifice

497 66 23
                                    

Ashton's pov

,,Volané číslo je momentálne nedostupné.Opakujte hovor neskôr."

,,Tak čo?"opýtal sa Luke s nadvihnutým obočím.

,,Zase nič."vzdychol som si a hodil mobil na gauč.

,,Už by som išiel spať."povedal unavene Calum a svoj zrak uprel na hodiny ktoré ukazovali pol druhej v noci.

,,Choď."povedal som mu a on na mňa pozrel.

,,Vážne-"

,,Áno, všetci choďte.Pôjdem ju hľadať."povedal som a vybral sa smerom k predsieni, kde visela moja bunda.

,,Čo blázniš?Sám?Ideme s tebou."povedal hneď Mike a začal sa obliekať.

,,Ale to nemusí-"

,,Sklapni Ash.Si náš kamoš."povedal Calum a pretrel si oči.

Všetci štyria sme vošli do nočného ticha.

,,Vážne neviem, čo s ňou je."hovoril som zúfalo.

,,Možno sa jej vybil mobil."pokrčil plecami Luke. ,,Neboj, určite je v poriadku."

Ja som také tušenie nemal.Ale dúfam som v to, že Lukove slová sa ukážu ako pravdivé.

Louisa's pov

,,Pýtam sa už po stýkrát, kde to sakra ideme?!"naštvane som pozerala z jedného na druhého.

,,Ticho, bolí ma hlava."zmučene povedal Niall.

,,Bude ťa bolieť ešte viac keď ťa po nej riadne tresnem!Pretože práve to by si si teraz zaslúžil!"skríkla som naň ho.

Bola som zúfalá.Už sme tak išli okolo hodiny a pol, a ja som stále nevedela kam smerujeme.

Všetko ma štvalo.Hlavne Rosie.

Na začiatok bolo jej správanie riadne divné, potom sa vyspí s chlapcom do ktorého som kedysi bola, a nakoniec ma z jej domu unesú.

Štvalo ma že mi nič nepovedala. Že v posledných týždňoch sa ku mne správala ako cudzia.

To, že sa vyspala s Niallom mi nevadilo.Už som k nemu nič necítila, jediná osoba ku ktorej som niečo cítila bol Ashton.

Počkať.

Práve vtedy mi došla najhoršia myšlienka ktorá bola pravdou.

Neuvidím Asha.Neuvidím osobu ktorú mám na tomto svete najradšej.

,,Bože povedzte mi kde ideme!!!"skríkla som a silno udrela do mriežky ktorá nás rozdeľovala od prednej časti auta.

,,Ukľudni sa Louisa."prišla ku mne Rosie.

,,Ukludniť?!Ja sa mám ukludniť?!Ako by si sa cítila ty keby ťa uniesli?Ešte so svojou niekdajšou najlepšou kamarátkou ktorá mlčí ako hrob?!"už som to nezvládla. Oprela som sa o nepohodlné sedadlo a z očí mi začali tiecť potoky sĺz.

,,Louisa..."Rosie mi položila ruku na rameno, no ja som ju od seba rýchlo odstrčila.

,,Nedotýkaj sa ma.Naše priateľstvo skončilo. Toto najlepšie kamarátky nerobia!"

Rosie len smutne pokývala hlavou a odsadla si preč.

,,Teraz snáď nezomrieš nie?"ozval sa Niall.

,,Mala by som?"nechápavo som naň ho zazrela.

,,Vyzerá to tak, pretože tu nemáš toho svojho Ashtona."jeho meno doslova vypľul.Naklonila som sa k nemu.

Better | ▪nh & ai▪ ✔️Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt