Multide komik çocuk V var.Bu çocuğuda çok seviyim.Neyse size birşey soracağım.(Yarışma) adlı bölüm var mı yani öyle bildirim geldi mi size,benim burda yayımlandı diye gösteriyor.Eğer yoksa tekrardan atacağıım.
Herkese iyi okumalar...Burnuma değen birşeyle yüzümü buruşturdum.Bu ne be böyle burnumu kaşındırıyordu.Biraz geri gittim, birdaha değdi.Hızla gözlerimi açtığımda Miray sırıtıyordu.Kıçına bir tane tekme vurunca orasını tutmaya başladı.
Miray
"Acıdı lan...ah neyse sabah oldu gel kızları uyandıralım."diyip pis pis sırıtmaya başladı.Tamam kızlara gıcıklık etmeyi severim.Ama uykumu daha çok seviyordum.Ama yinede yapacağım,sonuçta insanlara gıcıklık etmek güzel.Ona tamam anlamında kafa sallayıp yatağımdan kalktım.Sonrada sessiz bir biçimde odadan çıktık.
Aşağı indiğimizde,Miray herşeyi ayarlamıştı.Kocaman ses topu vardı hemde iki tane zor uğraşlar sonucu yukarı çıkardık.Birini sağ tarafa diğerinide sol tarafa koyduk.Kısık seste çalan müzik açtık.Nakaratın gelmesini bekliyorduk.Ne mi açtık hihihi Fire güzel şarkı deymi evet bencede,Fire diye bağırdıkları yerde ikimizde sesi yükselttik.
Resmen ev sallanıyordu.Odalardan patırtılar ve çığlık sesleri geliyordu.Biz ise Mirayla yumruk tokuşturduktan sonra kulaklarımızı tıkadık.Odadan çıkan Gizem önce bana sonra Miraya baktı.Diğer odadan da Asya elindeki terliklerle çıkmıştı.
İkisininde tipini görünce kahkaha atmaya başladık.
Kızların hepiside çıkınca korkmadım değil,hemen Mirayı onlara doğru ittirip arkamı dönüp merdivenlerden koşarak inmeye başladım.Miray
"Ebeni kovalasınlar Melis,bekle beni kızım ne biçim geliyorlar."diye bağırıyordu.Dış kapıyı açtığımda biriyle tokuştum,hemen beni düsmemem için kollarıyla sardı.Kim lan bu diyip kafamı kaldırıp baktığımda Pandaydı.Yah niye ben niye,niye hep bununla karşılaşıyorum.
Bana yine sırıtıyor bu hoş değil,ikide bir sırıtması gerçekten gıcık oluyorum.Arkamızdan ve önümüzden hayvan gibi öksürmeye başlandığında hemen onu ittirdim.Ama bırakmıyordu."Yah!Bıraksana oğlum."dedim.
Asya
"Biz şey edem kızlar."dedi.Ne diyor bu be resmen beni yine bununla burda koyacaklar.Hoseok
"Bizde şey edelim beyler"dedi.Aysh gerçekten hepiside çok sinir bir topluluk.Gizem
"Eh hadi artık edelim biz o şeyi."dedi.Ben ise hâla debeleniyorum.Jin
"Eh bari bizde edelim."dedi.Gerçekten şaka gibiler.
Sinir hücrelerim zıplamaya başladı.Hazal
"Ne yapacağız artık söyleyinde yapalım."dedi.V
"Gerčkten hyung ne yapacağız."dedi."YAH!YETER...Bırak be sende"diyip onu bu sefer ittirdim.Hâla bana gülümsüyordu,bu çooook sinir bozucu niye hep sırıtıyor.
"Neden geldiniz."diye sordum.Hepiside brbirlerine baktıktan sonra Kook konuştu.
Kook
"Yah sizin yüzünüzden uyandık."dedi.Halla halla biz ne yaptık.Namjoon
"Birileri Fire şarkımızı çaldı."dedi.Ha diyip anlamış gibi kafa salladıktan sonra konuştum."Hepsini Miray yaptı."diyip elimle onu gösterdim.
Oda şaşkınca sesler çıkarıp konuştu.Miray
"Hey!Kabul eden de ben değildim."dedi."Yalan söylüyor beni tehdit edince bende kabul etmek zorunda kaldım."diyip yalan söyleyerek aradan kaçacaktım.Onu dövsünler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜST KOMŞULARIMIZ (BTS)
Fanfiction7 kızın üniversite için Güney Korede okumak için gittiklerinde üst komşularının ünlü bir grup olduklarını bilmeyerek alt katta yaşamaya başladılar.Her sabah müzik sesleriyle uyanan kızlar daha fazla dayanamadılar ve bir gün kapılarını çalmışlardı ki...