Evet desen ne olur?

3.4K 265 21
                                    

Multide Suga (Pandam) vaaar.^^
İyi okumalar...

Ah yoruldum.Ben ya ben bu yaşta evde,evin içinde saklambaç oynuyordum.Austin için herşeyi yaparım.
İkimiz Büşradan saklanıyorduk.Kızlar okuldan gelmişti.Onlarda bize katılmıştı,çünkü Austin istedi.

Biz ikimiz merdivenlerin altına girmiştik.Sanki burada bulamayacak,ama olsun girdik.Büşra saymayı bitirince şu meşhur şeyi söyledi.Sağım,solum,arkam,önüm,sobe diyip gezinmeye başladı.

O öyle dedikten sonra,Austin heyecanla bana sarıldı.
Bende gülmemek için kendimi zor tutuyordum.

Büşra
"Auuusssstiiiiin,neeeerdeeeesiiiiin.?"diyince Austin hızla bana sarıldı.Onu bulmasından heyecanlanıyordu.

Büşra
"Asya gördüm seni,sobe."diyip onu sobeledi.

Asya
"Şahsen ne biçim oyun bu böyle ben sevmedim.Hem burası küçük olduğundan saklanılmıyor.Herkes çıksında dısarda oynayalım."diye bağırınca Austin ile saklandığımız yerden çıkıp yanlarına gittik.

Gizem
"Bence haklı,dışarda daha iyi oynanır."dedi.

Hazal
"Ama akşam olmak üzere."dedi.Aslında gece vakti daha iyi oynanır.

Aslı
"Bence karanlıkta iyi oynanır."dedi.

"Hadin çıkalım mı o zaman Austin ne dersin.?"diyip ona döndüğümde sevinçle ellerini çırpıp tamam anlamında kafasını salladı.

Arka bahçeye geçmiştik.Havası ne aydınlık nede çok karanlıktı yani iyi görünüyordu.Ebe olan Asya homurdanarak gidip evin duvarına başını yaslayarak saymaya başladı.Miray yanımdan Austini alıp saklanmaya gitti.

Bende saklanmak için apartmandan içeri girdim.
Sonrada merdivenlere oturdum,sanırım aramaya başladı.Beni görmüyor bile kör,resmen baksa ceee diye görüncem ama görmüyor.Başka yerlere gidiyordu.Yukarının kapısı açılınca,kafamı kaldırıp yukarı bakmaya başladım.

Sonra maknae line'nın sesini duydum.

Jimin
"Bakın şimdi kızlar dışarıda,çabuk olacağız tamamı." dedi.Noluyor lan,hemen yerimden kalkıp merdivenlerin arkasına saklandım.

Jimin
"Kooki ve ben planı yaparken V sende gözcülük yap tamamı."dedi.

V
"Tamam o iş bende"diyince hepiside gülmeye başladı.

Kooki
"Korkarlar mı sizcede"diyince Jimin konuştu.

Jimin
"Sende evine girdiğinde,tavandan asılmıs bir kadın pardon yalandan manken kadın görsen saçları önünde,beyaz elbise giymiş olsaydı ne yaprdın." diyince yine gülmeye başladılar.Vay siktir lo ne diyor bunlar.

Hemen çarprazımdaki bizim eve girmek için yöneldim.Anahtarlar kapıda takılıydı,yavaşça açıp içeri girdim.Sonrada yavaşça kapadım.Heryer karanlıktı ışıklar yanmıyordu.

Direk salondaki masadaki beyaz örtüyü üzerime elbise gibi bağladım.Saçlarım zaten salıktı hemen mutfağa girip bıçak aldım.Onlara gününü göstereceğim.Ucunada ketçap sıktım.

Kapıdan tıkırtılar gelince mutfak kapısının arkasına saklandım.

Jimin
"Kooki şimdi mutfaktan git bir tane bıçak getir."dedi.
Hah gel bakalım ilk kurban hihihi yaşasın.
Kooki mutfağa girdi ve bıcakların yanına ilerlerken bende kapının arkasından çıktım.Arkasını dönse altına eder.

Saçlarımıda önüme getirdim.Jimin de hızla mutfağa girdi.

Jimin
"Hadisene şimdi gelecekler."dedi.Bende arkalarından deli gibi,veyada cadı gibi gülmeye başladım.İkiside yavaş bir şekilde bana dönünce bıçağı havaya kaldırdım.

ÜST KOMŞULARIMIZ (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin