10 kapitola

261 14 0
                                    

Jéé já jsem tady i s touhle povidkou. Myslím že bylo na čase. Musím je ukončit mám v plánu další. A určitě se můžete těšit na trojdilnou sérii s Harrym.

Byla jsem sama a zmatená. Nejdřív Harry a teď Luke. Proč se to všechno muselo tak pokazit.

Proč?

Takové otázky jsem si pokladala když Luke odešel. Od té doby jsem se nepohnula s místa.

Alkohol! Musím se něčeho tvrdého napit. Sakra! Vždyť tu nic nemám. Uvědomím si to až zavřu menší bar.

Rychle si obleknu sukni a delší triko. Udělám ze sebe člověka a vyrážím do ulic Londýna. Mobil si nechám doma jelikož potřebuji být sama.

Vejdu do prvního klubu a hned si to mířím k baru kde si objednám dvojitou whisky.

" Rose si to ty?" ozve se hlas který jsem dlouho neslyšela. Otočím se a uvidím irského blonďáka.

" Nialle tak ráda tě vidím " řeknu a obejmu ho. Vidím že je nervózní a něco mi říká že já jsem ten důvod .

Rozhlidnu se a uvidím Louise a kousek dál Liama.

" Co tady děláš sama?" zeptá seva moc dobře ví koho jsem hledala.

" Potřebovala jsem chvilku klid.....A hlavně odreagovat se" odpovím a vidím jak se nervózně poškrábe za krkem.

" Děje se něco? Si nějaký nervózní" řeknu když se chystá zrovna něco říct.

" Co tu sakra děláš Rose?" ozve se jeho chraplavy hlas.

Podívám se na Harryho a chystám se něco říct když mě přeruší další pár oči.

Okolo Harryho pasu se obmotaji ruce nějaké blondýnky. Její úsměv je falešný.

" Myslím že už půjdu " řeknu a beru si svojí tašku abych mohla odejít.

Jeho silný stisk mě zabrání abych odešla. Otočím se a jeho oči jsou plné smutku.

" Omlouvám se " To je jediný co dokáže říct.

" Možná si měl přemýšlet! Kvůli tobě je Luke naštvaný a já? Nechci tě aspoň chvilku vidět " odpovím a snažím se odejít co nejdřív.

" Chce tě jenom do postele copak to nechápeš ?" krikne a ted stojí předem mnou.

" Co když mě už do té postele dostal?" řeknu jenom ze vzteku. Samozřejmě že nic takového se nestalo ale on to přeci neví.

" Jsi jenom devka nic víc!" prskne a mě jeho slova zaboli.

Vrazim mu facku a bez dalších slov odcházím.

Holiday 2 / Harry Styles/Kde žijí příběhy. Začni objevovat