Hejsa elskede læsere. <3
I må meget meget undskylde at navnet er lidt forvirrende. Det er ikke for at forvirre jer, men jeg faktisk lavet det sådan fordi så er det nemmere at lade som om det er en selv der er med i historien. Håber I synes det okay og at I forstår mig? Men hvis I stadig gerne vil have at hun får et navn så skal jeg nok give hende et. Jeg synes bare det er mere fantastisk når man slev er med i
Historien. Det bringer som regel også flere følelser frem hvilket jeg gerne vil have historien til at gøre. Men smid lige en kommentar hvis I stadig synes hun skal have et navn.
Knus og kram jeres forfatter <3
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(Min synsvinkel)
*natten*
Harry sov så jeg listede mig ud i køkkenet til Niall min mad flirt. Mærkelig jeg har en mad flirt tænkte jeg men trak bare på skulderne.
"Hejsa smukke" smilede Niall. "Hej flotte fyr". "Sæt dig ned og få lidt mad" smilede Niall. Vi snakkede meget mens vi spiste. "D/N vil du ikke med ned og gå en tur nede ved stranden?". "Jo jeg elsker stranden". Vi listede stille ud af døren.
"Den der komme sidst er en kylling" grinede jeg og tyvstartede. Jeg løb alt hvad jeg men Niall var lige i hælene på mig. "Jeg kom først men det var et tæt løb" sagde jeg forpustet da jeg var den første nede ved vandkanten. "Okay du vandt så må jeg jo være en kylling" sagde Niall og hev efter vejret. "Så er det jo godt jeg elsker kylling" sagde jeg med et smil. Jeg kiggede ham dybt i øjne. Han tog fat om mine hofter og trak mig lidt tættere på sig. Vores læber kom tættere og tættere på hindanden. Et kys blev til to som blev til tre som blev fire og sådan fortsætte det. Hvad havde jeg gang i jeg elskede jo Harry? Ja Niall er sød og ret lækker men jeg elsker Harry tænkte jeg. Harry er min kæreste. Han er fantastisk og perfekt hvordan kunne jeg så gøre det her mod ham? Vi lagde og ned i sandet uden at afbryde kysset.
(Harry's synsvinkel)
Jeg vågnede da jeg skulle på toilet men opdagede D/N var væk. "D/N?" Hviskede jeg men fik intet svar. Jeg gik ud i køkkenet og tændte lyset. Hvor er hun? Tænkte jeg. Jeg gik på toilet og ledte efter hende i hele huset bagefter. Hun var ingen steder. "Drenge vågn op" råbte jeg. Drengene kom trætte ud til mig. "Hvad er der Harry?" Gabte Louis. "Niall og D/N er væk?". Først der undrede det mig at de begge var væk. "Har du kigget hele huset i gennem?" Spurgte Liam lidt beroligende. "Ja og de væk begge to". "Okay vi ringer til dem" sagde Liam og fandt sin mobil. Der var ingen af dem der tog den. "Hvad gør vi?". "Harry tag det nu roligt de er måske bare gået en tur sammen" sagde Liam. "Ja sammen!!". "Nej Harry det tror jeg aldrig de kunne finde på" sagde Zayn. Jeg begyndte at falde en smule ned igen. "Okay vi venter bare på dem her" Louis og satte sig. "Jeg tager ud og leder efter dem" sagde jeg tog en lommelygte med ud.
Jeg ledte og ledte men fandt dem ikke. Der var der det slog mig. "Selvfølgelig D/N elsker jo stranden" sagde jeg med et smil på læben og gik ned mod stranden. Min smil forsvandt hurtigt da jeg så Niall og D/N lå og kyssede i sandet. Hvad havde de gang i? "Hvad har i gang Min bedsteven og min kæreste?" råbte jeg. De rejste sig hurtigt og stillede sig lidt væk fra hinanden. "Harry". "Nej glem" sagde jeg og vendte om. Jeg Gik hen mod hende igen. "D/N svar mig ærligt har i haft sex?". "Nej og det her var ikke meningen". "Drop det. Havde du tænkte dig at have sex med ham?" Råbte jeg. "Nej". "Jeg er ikke stykke legetøj D/N fatter du det?" råbte jeg.
YOU ARE READING
Kærester eller fjender?
FanfictionToeren af "en sommer der ændre alt". Hvad mon der sker når D/N's far dukker op? Og hvad sker der når Jason og Kate dukker op igen? Hvad sker der den nat D/N og Niall mødes alene?