Kırmızı Güzel Bir Renktir

2K 99 21
                                    

Locadakiler Jeff''in yanındaki Scarlett'ı görünce şaşırdılar. Grey daha çok Jeff'in bıçağının onda olmasına şaşırdı. Kız fazlasıyla güzeldi ve Grey gözleri Scarlett'ın üstünde gezerken dudaklarını yaladı. Kızıl uzun saçları ve güzel beyaz teniyle kız çok hoştu. Jeff ağzını örten atkıyı çıkartıp Scarlett'la koltuklara yürüdü.

- Tahmin edin kim bir Suikastçi öldürdü?

Jeff'in sırıtık ağzı daha da büyüdü. Grey güldü.

- Anladık sen öldürdün. Tebrikler. Peki bu güzel bayan kim?

Scarlett yutkunarak kızardı. Bu çocuk her kimse çok tatlıydı. Jeff onun yüz ifadesine bakıp sırıtırken siyah saçlı simsiyah irislere sahip kızın yanına oturup kolunu onun omzuna attı.

- Yeni üyemiz. Neyse Scarlett bu Jane, sevgilim, düşmanım ve en değerli varlığım. Haberin olsun ondan sonra bıçağım geliyor...

Sonra göz bandı takmış sarışın kızı işaret etti.

- Bu Rave, yada İşkenceci, ve ya Raven bilmiyorum ne dersen artık...

Ardından kör gözlükleri takmış kumral çocuğu işaret etti.

- Bu Jack, Eyeless yani...

Jack hiç bir tepki vermedi. Sonra Jeff upuzun, beyaz saçlı çocuğu işaret etti.

- Ve işte Slendy!

Grey sırıttı.

- Grey'de diyebilirsin...

Scarlett yerine çakılıp kaldı.

- S-Sen Slenderman'sin yani. Iyi ama senin yüzsüz olman gerekmiyor mu?

Grey gülümseyerek koluna yapışmış gibi duran siyah bir şeyi işaret etti.

- Ben zaman ve mekana bağlı değilim. Bu yüzden enerji akımımda oluşan en ufak değişiklik görüntümün bozulmasına sebep oluyor. Başka bir zamana gittiğimdede görüntüm ciddi bir bozulma yaşayarak vücudumun orantısız ve yüzsüz görünmeme sebep oluyor...

Scarlett anladığını göstermek için kafa salladı. Grey oturmasını işaret edince Scarlett oturmadığının farkına vardı. Onun gösterdiği yere otururken yanakları yanıyordu. Jane dudaklarını büzmüş Scarlett'a bakıyordu.

- Peki, o Suikastçi ne diye peşindeydi?

Scarlett yutkundu.

- Açıkçası bilmiyorum. Yani... Ben yanlızca basit bir lise öğrencisiyim, benimle ne işi vardı bilmiyorum...

Jeff dilini ağzında gezdirdi.

- O halde öğrenelim... Ne dersin Slendy?

Grey gözlerini Scarlett'a dikti.

- Bilemiyorum Jeff...

Jeff alt dudağını sarkıttı. Yapabildiği kadar.

- Hadi ama... Sen değil miydin sıkıldım diyen, al işte Scarlett'ı korur, olayı çözer ve bu sırada eğleniriz...

Grey pes eder gibi bir hareket yaptı.

- Varım. İtirazı olan?

Jack el kaldırdı.

- Ben koruma kısmında başarılı olamayabilirim...

Jeff kıkırdadı.

- Sen Mitch'i koru zaten...

Grey ona kapa çeneni bakışları yolladı. Jack bir domatesi andırıyordu. Göz bandajı olan kız Jeff'e bakıyordu.

- Ben Suikastçi dosyalarına ulaşırım...

Jeff kafa salladı.

- Tamam, Rave sen onunla ilgilen. Kendine sıkı bir koruma grubu buldun Kızıl...

Jeff ona göz kırpınca gülümsedi. Ürkütücü ama onları sevmişti...

Yeni bölümü korkarak yazdım. Metalistchan tarafından katledilme korkusu yaşıyorum. O değildi Grey'im (aşkım, slendy'm, kanatsız iki metrelik meleğim) nasıl sizce? Bu arada metafizikten anlayıp normal fizikten anlamayan biriyim. Çok saçma demi. Neyse Mitch ve Jack olayına ya gelecek bölüm ya da sonrakinde girerim (boyxboy<3) Birde kimse benim eklentim karakteri takmıyor mu lan İşkenceci dediydim falan hani? Çenem düştü :D

Öpüldünüz

XOXO

Katiller KulübüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin