Bu hikayeye başlama sebebim çok uzun zaman önce okuduğum bir hikayeyi anımsadığım için. 💭✏
Yakın arkadaş ilişkilerini anlatan kitapları hep çok sevmişimdir ve en sevdiğim kitabı anarak yazıyorum.
Çok severek okuduğum bir kitaptı ve o kitapta kullanılan başrol isimlerini kullanacağım. 👑
Sadece isim benzerliği olacak.
O yüzden isim benzerliklerini çalıntı diye suçlamayınız. 😑
Şunu söylemek istiyorum ki değerli yorumlarınız benim için fazlasıyla önemli. O yüzden lütfen hata gördüğünüz halde bile yorum yapmaktan çekinmeyin. 🙏
Ekranda ki şu (🌟) simgeye basarsanız ne mutlu bana. 😌
Siz oy ve yorum yaptıkça hangi yazar yazmak konusunda tereddüt eder ki?Sadece yorum ve oy yapmanızı -çoğunlukla yorum- istiyorum.
İsteyen herkese ithaf yaparım. Yorumlarda belirtmeniz yeterli. ✨
Hepinizi çok seviyorum. ❤💎
***
Flashback:
"Hey, onu bana geri ver!"Çeneme doğru akan göz yaşlarımı sildim ve benden uzun olan çocuğa doğru öfkeyle yürümeye devam ettim.
Oyuncağımı almıştı ve geri vermiyordu. Üstelik onunla oynamak için izin bile istememişti.
Parkta ki kum havuzunun kenarında duruyordu ve ona seslendiğimde kaşlarını şaşırmış gibi havaya kaldırdı.
"Neyden bahsediyorsun? Ben senin hiç birşeyini almadım."
"Topumu bana geri ver!"
Hala arkasındaki topu saklamaya devam ediyordu. Ona doğru koşmaya başladığımda o da geriye doğru koşmaya başladı.
"Ah, seninle kovalamaca oynamak istemiyorum. Bana topumu geri ver, hemen!"
Tek başıma parka gelmemeliydim ama bütün çocuklar tek başlarına gelip istedikleri yaramazlıkları yapabiliyorlardı. Bende tek başıma topumla oynarken bu çocuk görmediğimi zannedip topumu almıştı.
Çocuk kahkaha atınca daha çok sinirlendim fakat bu sinirim göz yaşlarına dönüştü ve yanaklarımdan aşağı doğru akmaya başladılar.
Gözlerimi kapattığımda ağzımdan bir hıçkırık kaçtı ve yanaklarım da ki göz yaşlarını elimin tersiyle sildim.
Tekrar çocuğa baktığımda ağlamamı umursamamış, sinsice sırıtıyordu.
"Lütfen demeyi unuttun, saf kız."
"Daha ismini bile bilmiyorum. Ben sadece topumu istiyorum. İsmini bilmediğim bir yabancıyla da konuşmak istemiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FRİENDS
Teen FictionKüçüklükten gelen birşeydi bu. Yıllardır çok yakınlar fakat, hızlı kalp atışlarına sebep olan şeye, arkadaşlık denilebilir miydi ki? *** 08.07.17 23:46 - Perşembe