Zostałem nominowany przez... SnowFrostNight2016
1. Jaka jest najbardziej irracjonalna rzecz jaką zrobiłeś?
Hmmm... Nie pamiętam^^2. Co Cię do tego skłoniło?
Nie pamiętam^^3. Lubisz sałatki?
Zależy od humoru ;)4. Czy istnieje ktoś, kogo się boisz?
Nauczycielka Chemii, Nauczyciel Fizyki, Nauczycielka Geografii... Długo by wymieniać^^5. Największy strach dzieciństwa.
Właśnie zostałem zmuszony do zagłębiania się w moją przeszłość, o której wolałbym w większej części nie pamiętać... Hmmm... Chyba Osy/Pszczoły/Szerszenie i inne tego typu potwory. Nadal czuje się niepewnie w ich pobliżu ale nie na tyle by sprzedać im pożądnego kopniaka by sobie odleciały ;)6. Rzecz, która najbardziej Cię wkurza.
Hmmm... Tutaj nawet nie muszę się zbytnio zastanawiać. Jeśli ktoś próbuje mnie poprawić lub wytykać mi moje błędy/wady to mam takiemu komuś ochotę sprzedać pierdyliard kopniaków^^.7. Bez czego nie mógłbyś się obejść w szkole?
Bez plecaka :)8. Ulubione ciasto?
Jedna połowa mojego serca kocha sernik... A druga połowa, ciasto czekoladowe😋9. Lubisz pomarańcze?
Ostatnią pomarańczę zjadłem... Jakieś 3 miesiące temu... Tak, Tak... Lubię pomarańcze^^10. Ulubiona roślinka?
Eukaliptus ;)Nominuję :
• Nikogo bo mi się nie chce.