Capitolul 1

17 5 0
                                    

❝Va scapa?Niciodata❞

   De trei ore incontinuu stau la birou,gandindu-ma la planul ce trebuia terminat in mai putin de o ora. Trebuia sa fie unul destul de bun si de eficient incat sa avem o rata destul de mare sa castigam. O voce insotita de scartaitul usii care tocmai se deschise ma intrerupe din gandurile mele profunde,facandu-ma sa tresar:

─ Eli,totul e gata?

   Recunosteam acea voce...Rece,dar totusi calda,desi mafiot,totusi un tata care vrea sa-si protejeze familia si ii pretuia pe cei dragi.

─ Sunt la sfarsit tata,mai da-mi cinci minute.
─ Stii ca nu avem prea mult timp,Elizabeth. Stii ca inca suntem in raza vizuala a inamicilor. Nu avem prea mult timp,asa ca te voi ajuta si eu desi nu ar trebui sa fac asta.

   Spunand aceasta,tata se aseza pe un scaun prafuit langa mine analizand planul ce il concepusem. Ochii ii fugeau pe randurile scrise si liniile colorate impanzite pe toata suprafata foii albe.

─ Pare un plan bun,acum sa vedem cum ar trebui sa le dam un ultimatum. Stim ca Seful are multi oameni care ne urmaresc de ceva timp si stiu ca vrem sa facem ceva. Trebuie sa fim foarte discreti.

   Ascultam cu atentie toate indicatiile pe care tata le dadea. Acum inteleg de ce el era cel mai mare mafiot din cartier. Dusmanul lui, Seful dupa cum i se spune, e foarte invidios pe tata si vrea sa-l invinga cu orice pret. Atata timp cat are un fiu atat de vulnerabil,putem reusi cu brio.

   Va scapa oare?Niciodata

Smoke And Fire ─ Operatiunea "Capturarea Inamicului"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum