Gizli Numara

1.9K 83 2
                                    

Evveet youtube dan koyduğum videoyu kesinlikle izleyiin.! Çok güzel olmuuş :)))

Devam etme diye yalvarcağına bir şey yapsana dedi iç sesim.

Ve hemen yanlarına gittim.

-Özgür! Dedim.

-Ze..zeynep?

-Ya zeynep tabi! Allah seni kahretsin.

-Ö.zür dilerim …

-Özür diliyorsun bir de. Ya ben sen üzülme diye seni sevmediğim halde sana tahammül ettim .

-Evet..kimi sevdiğini de öğrendik Zeynep..Hem ben böyle öğrenmeni istemezdim.

-Böyle öğrenmedim zaten. Sağolsun Kerem gözümü açtı.

-Kereem mi?. Dedi yeşim ç

-Evet.

-Vay be Yeşim.. Senden beklemezdim. Benimle konuşmayı denemek yerine bana acı çektirerek kendine bağlamayı düşünmüşsün. Dedi Kerem kenardan yanımıza gelip. Helal koçuma.

-Bak gerçekten öyle değil.

-Nesi öyle değil adamlarını peşime takmışsın.

-Ben sadece seni sevdim Kerem.

-Bu sevmek değil ki. Dedi Kerem. Bende gözlerimi açmış ona bakıyordum. O da kaçamak bakışlarla bana bakıyordu. Özgür zaten başından beri bana bakıyor.

-Bu sevmek değil. Sen sadece beni hedef almışsın ve benimle çıktığında hedefin gerçekleşmiş olacak. Sonra sen anlayacaksın beni sevmediğini. Ve yaptıkların için pişman olacaksın. Dedi Kerem. Aferin be işte benim sevdiğim insan böyle olmalı dedim içimden. İçimden tabii.

-Birileri de seni seviyor dedi Özgür. Kereme bakarak. Allahım! Şimdi yandım sanırım.

-Tamam  Kerem gidelim hadi.

-Dur Zeynep. Bir şey konuşuyoruz şurada dedi Özgür.

-Sonra konuşursunuz hadi Kerem. Dedim ve kolundan çekiştirerek götürdüm.

Özgürden duyamaz şimdi. Yani ben öyle sevgili işlerini sevsem çoktan Kereme söylerdim ki. Sevmiyorum öyle şeyleri. Özgüre nasıl dayandım bilemiyorum.

-Daldın? Dedi Kerem.

-Yook. Yeşimi düşündüm de.

-Bir şeyler yapacak. Bırakmaz burda.

-Ne gibi şeyler.

-Ailesini üstüme salacak bildiğin. Biliyorsundur mafya gibimsi bir şey.

-Öyle.. O zaman sen Yeşimle bir denesen..Sevmeye çalışsan..yani sana zarar vermesinler dedim korkarak. Aah nasıl dedim. Kerem bir de kabul edermiş yarın el ele gelirlermiş.

-Yok olmaz. Ben onu sevmiyorum.

-Biliyorum da yani şey olmasın diye Kerem.

-Ben sevmediğim kişiyle birlikte olamam.

-Anlıyorum dedim. Şimdi ailesi gemi aldı diye ağlayan çocuk gibi ‘’ANLAYAMAZSINIZ’’ demese bari. Ben anneme demiştimde da anlamamıştı.

-Zeynep Yeşim dedi ya. Zeynebin aklı karışmıştır falan diye.

-Ee dedim gözlerimi yere eğerek.

-Aklın karışmasın Zeynep. Sen beni sevmesende beni seni seveceğim.

-Be..ben gideyim dedim ve ilerledim.

- Hem de hep. Dedi arkamdan . Oof. Bende seni seviyorum Kerem.. Hemde çok seviyorum. Ama şimdi de yeşim girdi devreye. Seninle beraber olursak acımaz mahveder bizi.

Eve geldiğimde Tuğçe odasındaydı.Onu odama çağırdım . Tüm olanları anlattım. Keremi sevdiğim hariç.

-Peki sen Kereme karşı ne hissediyorsun?

-Ben mi? Şey işte canım arkadaşımı nasıl hissedersem yani arkadaşımı nasıl seversem Kereme de o kadar aşığım yani bir şey hissetmiyorum dedim. Ve tuğçe bana anlamlı bakışlar attığında ne dediğimi fark ettim.

‘’KEREME DE O KADAR AŞIĞIM’’

-Oooooo!! Zeyneeeep! İnanamıyorum ya. Süper bir haber bu. Birliktesiniz yani.

-Ya saçmalama Tuğçe. Özgürden yeni ayrıldım . Ertesi gün Keremle olur mu? Allah aşkına.

-Iğğm dedi ağzını kenarda büzerken.Haklısın sanırım.

-Aşk ne peki Zeynep?

-Böyle şey… Ya git internetten bak Allahım ya. Dedim bu kız gerçekten bazen kafayı üşütüyor. Sözlük vereceğim eline en sonunda yani.

-Of iyi be. Zeynep. Bence Yeşim senin Kereme aşık olduğunu öğrenmesin. Sana da zarar verebilir.

-Nasıl öğrenecek ki? Dedim ve benim jeton düştü…

-Özgüür.! Kesin söyleyecek. Zaten söylemeye çalışıyordu. Napıcam ben?

-Keremle Yeşimi bir araya getireceksin.

-O zaman daha çok üzülmeyecek miyim?

-Evet.. Daha çok üzüleceksin. Ama ne sana ne de Kereme zarar gelecek.

-Evet.. Kereme bir şey yapamaz öyle olursa.

-Vaaays kendini değil sevdiğini düşünüyoor. Dedi Tuğçe. Haklı şuan da gerçekten Kereme zarar gelsin istemiyorum.

-Ya Tuğçe bas git Allahım ya..

-Tamam be gidiyom ya sende aşağı gel işte kahve yapalım..içeriz bak yarın annen gidiyor zaten zaman geçiremedin kadınla.

-Evet.. Hadi inelim.

-Anneleriin güzeli..

-Zeynoo.

-Annee.

-Sen bana bir şey söyleyeceksin söyle bakalım.

-Iı ben yukarı çıkayım dedi Tuğçe ve odasına çıktı.

Anneme de her şeyi özet geçtim. Olanları.. Tabi bir şey hariç. Keremi sevdiğim tabi.

-Kim biliyor senden başka? Ya da daha doğrusu sen de biliyor musun?

-Neyi anne? Dedim ve kahvemi elime aldım. Zaten ılıklaşmış boğazıma dikerken;

-Kereme aşık olduğunu demesiyle… Ağzımdakileri püskürmem bir oldu.

-Neee!

-Kızım anladım ben anlayacağımı sen Kereme basbaya aşıksın.

-Nerden anladın.

-Ben anlarım.. Hatta o da sana aşık.

-Evet o bana aşıkta …

-ee?

-Nee eesi Anne?

 –Zeynep sakın bir hata yapıpta Kereme söyleme.. Keremden hoşlanan kız sana da zarar verir.. Sonra ben naparım? Dedi.. Haklı o da kızına zarar gelsin istemiyor haliyle.. Moralimin bozuk olduğunu görünce de gülerek şöyle söyledi.. Kalk kız şuraları sil

-Off. Pekii..

Ben temizlerken ‘’AMAN BENİM KIZIM AŞIK MI OLMUŞ..’’ laflarına da mağruz kaldım. Allahım sen kurtar beni.

Ve masadaki telefonum çalmaya başladı. Arayan Gizli Numarayadı. İlk annemle bakıştık sonra da telefonumu elime alıp açtım.

-Bunu sana ödeteceğim , Özgür her şeyi anlattı. Kereme aşık olduğunu.. Dedi ve kapattı.

‘’Özgür her şeyi anlattı .. Kereme aşık olduğunu’’

YEŞİM!

YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.. <3 

Bak Postacı Geliyor..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin