Alarmın çalmasıyla güzel uykum yerle bir oldu diyemeyeceğim,çünkü alarm çalmadan 1 saat önce uyanmıştım.Lauren'ı uyandırma işi bana kaldığı için canım sıkılmıştı.Genellikle alarmı duymam ve çok sevgili Lauren yanıma gelip zorla uyandırır.
Lauren'ı güç bela uyandırdıktan sonra dar paça kotumu,lacivert yıldızlı uzun kazağımı ve new balance'larımı üzerime geçirdim.Saçlarımı da atkuyruğu yaptım.Ardından Shelby'yi uyandırdım ve mutfağa koştum.3 salamlı sandviçi mikrodalgaya koydum.Mikrodalganın yeşil ışık saçan düğmesi iç tırmalayıcı bir şekilde ses çıkardı.''Sanırım bu Shell ve Laury'nin hazırlanmasını hızlandırmıştır'' diye sesli düşünürken kırmızı şeritli plastik tabağa üç sandviçi yerleştirdim.
Shelby söylene söylene mutfağa girdi.
Bu mikrodalgayı garaj pazarında satmalıyız diye bağırıyordu.'Saçmalama Shell.Garaj pazarına mikrodalgayla giden ilk kişi olmak istemiyorum.''dedim.Dolaptan portakal suyu şişesini aldım ve tezgaha bıraktım.Plastik dolaptan üç bardak alırken ''Haydi Lauren,sandviçin soğuyacak.'' diye seslendim.Bardaklara meyvesuyu koydum ve masaya yerleştirdim.Lauren ''Can't remember to forget you(multimedya)'' söylüyordu.Bu kızın sesi gerçekten güzel.
''Nerde kaldın Lauren?''
''Ne var?Hazırlanıyordum.''
Shelby atıldı,''Bırakın didişmeyi de sandviçleri yiyin.Okula geç kalırsak Bayan Abby'nin cırlayacağını biliyoruz.''
***
İlk ders,Bayan Abby yanında beş-erkek- çocukla sınıfa girdi.hepsi de acayip yakışıklıydı ama en soldakini görünce gözlerim kocaman oldu.Kahverengi inanılmaz gözleri,koyu renk saçları ve kendine aşık eden bir yamuk gülüşü vardı.Evet,sanırım ben,asi kız Diana aşık oldu!
Çok saçma oldu ama forever Zaylena.
Diana-Selena Gomez
Lauren-Taylor Swift
Shelby-Demi Lovato