3. Veinimõju

1.9K 98 2
                                    


Ma ei suuda just uskuda, mida isa mulle ütles.

Kas ma pean elama veel kuid SELLE JOBUKAKUGA?!

Tõusen voodilt, et minna rõdule. Panen jalga valged pehmed sussid, mis Proua Blame mulle andnud oli. Need olid nii ilusad ja pehmed ja...Okei, rahu Maria.

Avan rõduukse ja astun rõdule. Tunnen külma kevadõhku enda ninasõõrmetes.  Kuna mul hakkab veidi külm, võtan toast ka pleedi ning lähen tagasi rõdule.

Pärast umbes ühe minutilist seismist näen ma, kuidas läheb teine rõduuks lahti. Ethan...
Ta astub rõdule ja vaatab kauguses. Ta ei märka mind. Muidugi ta ei märka sind, Maria...

Ma vaatan tema poole. Vaatan ta muskleid ja tema kuuma keha. Järsku pöörab ta minu poole ja ma kohkun. Mu põsed tõmbuvad jälle tulikuumaks.

Ma keeran oma pilgu otse ja ei tee temast välja.

"Võta vabalt. Kõik on chill," sõnab ta ja ma vaatan ta poole imestusega. Ethan pöörab siis pilgu ära, irvitab ja läheb tuppa tagasi.

Aga tal ongi õigus. Miks ma nii palju tema pärast stressan? Kes ta on selline? Jumal või? Ei.

Lahkun rõdult ja lähen tagasi tuppa. Kõlab koputus uksel.

"Jaa," sõnan tuimalt ja sisse astub Ethan.

"Hei," lausub ta piinlikult.

"Ee hei," vastan vaid vaikselt, kuid ei pööra talle pilku.

Ethani POV

Ma vaatan Mariat, kuid ta ei pööra mulle pilku. Ma tunnen end kohutavalt ebamugavalt ja ebasobivalt.

"Ma...Ee..." kokutan ma õigeid sõnu leidmata. Maria tõstab pilgu ja vaatab mulle otsa. Ma sulan...

"Ma tahtsin öelda, et koolis ei tohi sa mitte kellelegi öelda, et sa minu...khmm...et sa siin elad," kokutan uuesti ja Maria noogutab.

Vaatan talle veel viimase pilguga otsa ja lahkun toast. 

Helistan Connorile.

"Tsau, kokku viitsid saada?" Küsin ma Connorilt, kes vaid mulle vastu mühatas. Ootasin ta vastust, ma tahtsin nii väga talle Mariast rääkida.

"Eh...A tsau, no ma ei tea...poole tunni pärast Sinilinnus?" Küsis ta. Sinilind oli meir kodukandis üks baar-kohvik.

"Davai. Kutsun Martini ja Siimu ka," laususin veel ning Connor mühatas ja ma lõpetasin kõne ära.

**********

Pargin auto Sinilinnu ette ja astun autost välja. Kohendan veidi oma riietust ja varsti saabuvad mu kõrvale ka Connor ja Martin.

"Jou," surume sõbralikult kätt ja juba saabub ka Siim. Ta pargib ära oma tuliuue audi. Siim astub uksest välja ning me müksame üksteist.

Kohvikusse jõudes tellime poistega õlled. Connor silmitseb mind juba pikemat aega.

"Noh?" Ütleb ta ühel hetkel välja ja ma näen, kuidas Martin ja Siim võpatavad. Irvitan veidi selle peale ja siis sätin end mugavamalt istuma, hakates Connorit sama moodi jõllitama.

"Ou, mees, ära lollita, räägi," hakkab Connor pihta. Nad teavad alati, kui ma millestki rääkida tahan.

Sätin end mugavamini istuma, kuid siplen, sest ei leia õiget asendit. Mu käed hakkavad higistama ja süda hakkab kiiremini tukslema. Ütle neile juba!

"No.." alustan ma juttu, kuid ei leia sobivaid sõnu. Ma olen argpüks! Täielik dickhead! Ei suuda poistele selliseid asju öelda. Mis mõttes?!

"Melodyga on halvasti," viin ma jutu mujale. Ma ei saa neile rääkida, et tüdruk nagu Maria Fora elab minu majas ja veel pealegi minu vastas toas. Nad arvaksid kohe, et meil on midagi.

Mr.Right And I// eesti.k/LÕPETATUDDonde viven las historias. Descúbrelo ahora