3.Rész

1.1K 68 19
                                    



7:30-ra be is értem, és még van vagy 20 perc az óra kezdetéig, hihetetlen beértem csöngetés előtt! Fel sétáltam a lépcsőn majd mentem az Irodalom terem felé. Beléptem és egyből letámadott Amy és Scott.

Scott: -Láttad, Láttad??

Amy: -Ugye te láttad Ren! Mond hogy igeen, légysziiiiii!!!

Ren: -Én....

Olyan izgatottak voltak szóhoz se hagytak jutni, hihetetlenek.

Scott: -Tuti hogy látta csak ki akar cseszni velünk! -_-

Amy: -Na jaah.. Szóval kivele!! Láttad?!!!

Ren: -Kit kellett volna látnom? Mikor és hol? Kérdeztem értetlenül.

Egyből eltűnt az arcukról az az izgatott kíváncsiskodó mosoly. Majd egyszerre megszólaltak: -Hát az új osztálytársunkat!

Ren: -Jaaah vagy úúgy..

Scott: Naaaah?? Látszott a szemébe az a remény hogy én tuti hogy láttam, annyira de annyira izgatott volt hogy az kimondhatatlan.

Ren: -Scotti, Drágám.. Képzeld el..

Scott: -Igeeeeeen????!!!!

Ren: -Nem, nem láttam. Senkit, se új lányt, se új fiút! Mondtam.    Egyből eltűnt a remény és az a mosoly az arcáról.

Amy: -Nem igaz hogy senki se látta! Ilyen nincs!

Ren: -Majd jön ha jön, ennyi. Nem értem miért vagytok oda, csak egy ember. Ahogy befejeztem a mondatot meg is szólalt a csengő, a tanár belépett.

-Amint is tudjátok ma új osztálytársatok lesz! Nem is húzom tovább a szót, bemutatom nektek..

A fiúk hangosan imádkoztak hogy lány legyen, a lányok pedig azt szerették volna hogy fiú legyen az illető. Hogy én mit is szerettem volna? Melyik csapathoz tartoztam? Semelyikhez se. Egyáltalán nem érdekelt, új osztálytárs, egyel többen vagyunk, semmi pozitív érzelem nem volt bennem.

-Lisa Johnson-t! Kérlek fáradj be.

A fiúk egyből őrjöngtek, a lányok egy kicsit elkeseredtek. Én meg csak úgy voltam. Nem is néztem rá a lányra, inkább a füzetembe firkáltam, nem érdekelt egyáltalán.

-Mutatkozz be kérlek. Mondta a tanár.

-Hát akkor sziasztok Lisa Johnson vagyok, 16 éves, Londonból jöttem szere..

-Nah jó köszönjük Lisa elég lesz, elfog menni ezzel az óra, majd szünetben össze ismerkedtek. Keres magadnak egy helyet.

Megfordult a lány és elindult. Oda se figyeltem hogy mit mondott csak bla bla bla bla. Még mindig a füzetembe firkáltam, nagyban elmélyültem a "rajzolásba" amikor egy nagyon édes lágy hangon megszólított valaki.

-Szabad ez a hely?

Ránéztem a lányra.. Köpni nyelni nem tudtam. Azt a mindenit neki!! Szóhoz se tudtam jutni csak néztem és néztem. Tiszta hülyének nézhettem ki. Szóhoz se jutottam! Nagy nehezen megszólaltam dadogva.

-P.. P.. Perszee.. Nyugodtan ülj le. Mosolyogtam rá nem furán, de ez tuti hogy nem jött össze.. Tiszta idiótának tűnhettem. A fenébe..

-Lisa Johnson vagyok. Nyújtotta barátságosan a kezét.

-Ren Davidson.

-Szép név, ömm milyen óra is van? Kérdezte Lisa.

-I... I.. Irodalom.

-Lányok remélem hogy befejeztétek a beszélgetést, majd a szünetbe megbeszélitek.

-Elnézést tanárnő. Mondtuk egyszerre.

-Hol is tartottam.. Igen. A mai órán... Ekkor meg szűnt körülöttem a világ, folyamatosan őt néztem. A padtársam. Lisát. Nagyon szép lány. Kellemeset csalódtam. Mogyoró barna szeme, sötét barna a haja, a szája istenem, azok az ajkak!! Nah várjunk mi a szart csinálsz Ren?! Ne ábrándozgass! Mi vagy te?! Leszbikus?! Fejezd be! Most azonnal!

Az óra felénél már majd meg haltam, csak a sok hülyeséget hallgattam Arany Jánosról meg a többiről, és csak mondta, mondta, mondta, és mondta.. Be nem állt a szája a tanárnak. Persze én csak Lisát néztem mint valami perverz ember aki azt tervezgeti hogy elfogja rabolni, és örökre az övé lesz a lány. Már megint miket gondolok?!! Fejezd be! 

Lisa csak támasztotta a fejét.(magyarul könyökölt) A másik keze meg ott volt a padon. Mintha csak az én tenyeremre vár az ő tenyere. Olyan jó lenne megfogni a kezét. Addig ábrándoztam amíg ki nem csöngettek. Lisa zökkentett ki a gondolataimból.

-Héé Ren.. Hahóó.. Jól vagy?

-Mi mi?

-Csöngettek, meg tudnád mondani hogy milyen óra lesz a következő és hogy hol? Kérdezte édesen.

-Még szép, gyere velem.


Strange Couple /BEFEJEZETT/Onde histórias criam vida. Descubra agora