Ma gandesc la toti si la toate dar oare se gandeste cineva si la mine? Intrebarea asta ma framanta mereu...ce rost are iubirea intr'o lume plina de ura...de ce toti au 2 fete...de ce toti pleaca atunci cand ai nevoie de sprijin...de ce??Atatea intrebari dar nici un raspuns.
Exista carti despre orice dar niciuna nu contine raspunsuri la intrebarile mele.Acum pana si cuvantul "promit" e o minciuna.
Upss am uitat sa ma prezint.Buna eu sunt Lara,o fata a caror ganduri sunt scrise pe o foaie.Singurul lucru care mi'a mai ramas la mama este un jurnal.De fiecare data cand imi scriu gandurile imi amintesc vorbele spuse de ea cand mi la dat:"Daca vei scrie gandurile tale in acest jurnal iti vei aminti mereu de mine si te vei calma" Asta fac mereu.Parintii mei au murit acum o luna intr'un accident.Nici acum nu mi'am revenit.
Acum stau cu matusa mea Bella.Ea m'a inteles mereu.
10 Martie 2014
Azi am scoala,chiar nu am chef de alte fete care se holbeaza la mine cu mila.
Elena si Caroline sunt cele mai bune prietene ale mele.Sunt mereu langa mine cand am nevoie.
Elena-hey Lara ce faci?
Eu-incerc sa supravietuiesc
Caroline-hai ma iar incepi
Eu-ce sa incep?
Caroline-sa vorbesti de parca nu ai avea pentru ce sa traiesti
Eu-chiar nu am!
Elena-stii ca suntem alaturi de tine la fel si matusa ta!
Eu-stiu doar ca inca imi este greu sa accept ca p..
Caroline-stim ca te doare dar trebuie sa treci peste,haideti sa schimbam subiectul...decii cum iti merge cu Jason?
Eu-ne'am despartit
Elena-va'ti ce?
Eu-despartit...nu vreau sa sufere din cauza mea
Jason-nu sufeream,sufar mai mult ca ne'am despartit
Eu-Jason..
Jason-mnuu...mai bine las'o asa
Sa continui???