"În viața nu primești ceea ce îți dorești . Dar în schimb poți să lupți pentru acest lucru." Acesta este motoul vieții mele.
Eu sunt Iulia Alexi, am 14 ani , locuiesc cu mama .
E ultima zi de vacanță , mâine încep o noua etapa din viața. Oare cum va fi ? Câți prieteni îmi fac? Sau mai bine zis o sa mă împrietenesc cu cineva ? Cu aceste întrebări în cap ,mă îmbrac cu o pereche de blugi negri mulați, un hanorac alb și o pereche de teneși albi.
Cobor în bucătărie ca să servesc micul dejun . După asta ajung la liceu ,totul nou . După ce se termină urarea de bun venit a directorului, mă duc în clasa , mă așez în ultima banca . Orele s-au încheiat și când să ies din clasa mă ciocnesc de un băiat , când mă uit avea ochii albaștri , blond . Se uita la mine și întinde mâna .
-Buna! Mă numesc Stefan Salvatore . Pe tine cum te cheamă ?
-Buna ! Mă numesc Iulia Alexi .
Mă rușinez și plec de acolo . Pe drum spre casă mă gândesc la acel băiat și la ochi lui superbi .
Așa arată StefanAșa arată eu
Ajung acasă și ma întreabă mama cum a fost în prima zis . I-am povestit tot ce s-a întâmplat . Vine seara și mă pun la somn.
A doua zi
Mă pregătesc să mă duc la școală . Mă îmbrac cu o pereche de blugi negri mulați , un tricou albastru , o geacă de piele neagra , mă incalt cu botine negre cu toc.
Când ajung la școală , intru în clasa și dau de Stefan . Era îmbrăcat cu blugi albaștri cu un tricou alb și geacă de piele neagra .
Mă așez în bancă și indra diriginta .
-Buna ziua ! Astăzi o va mut alt fel în bancă , fata cu băiat .
Ajunge la mine.
Iulia stai în a doua bancă cu Stefan.
Ne mutam și toată ora am vorbit pentru că ne-a lăsat să facem ce vrem .
Ce drăguț era cu mine . Oare mă place ! Se termină cursurile .După o luna .
Când sa mă duc la școală se anunță un uragan și liceele erau închise. Ce frumos ziceam in gândul meu.
Se termină uraganul . Aud soneria și ies , in fata mea era chiar Stefan și cu cineva mai în vârstă . După o văd pe mama venind la ușă.
- Din cauza uraganului casa lor a fost distrusa și vor sta la noi până o repară .
Merg cu mama sa le arătăm dormitoarele . Mama coboară sa pregătească cine iar eu rămân cu el sa mai vorbim .
Coboram la cina .
- Mâncarea e buna doamna Alexi .
- Mă bucur sa aud asta , spune mama. După ce terminați de mâncat sa va pregătiți pentru mâine .
CITEȘTI
Viața unei adolescente
RomanceTocmai a intrat la liceu . Totul era nou , după un timp întâlnește pe cineva . Ce va întâmpla ?