PANDAM..!

3.5K 258 30
                                    

Multiye gruplardaki biaslarımı koydum.
Çok tatlılar diymi.^^
BTS={Suga&Kooki}
Exo={Kai&Chanyeol}
Bigbang={G-Dragon&Taeyang} Got7={Mark&Choi}
Bilmiyenler için yazayım dedim.Neyse iyi okumalar.
Yazım yanlışları olabiliiir kusura bakmayın.

Yine bir sıkıcı okul günü ve bitiş günü ama vakit neden hemen bu kadar çabuk geçiyor anlamıyorum.
Akşam olmak üzere,o yüzden dedim.Yoksa normalde olsa okul bitti diye g*t atarım.Ama heyecandan elim ayağım tutuşuyor.

Miray sağ koluma,Rüya'da sol koluma girdi.Sonra biraz ilerledikten sonra kendimi kızlar tuvalatine sürüklenirken buldum.Ne kadar gitmek istemesemde zorla beni soktular.Girdiğimde tam kadro bizim kızlar burdaydı.No no no kaçmam lazım.

Gizem
"Eveeet niye evden kaçtın."diye sordu.

Asya
"Niye Sugayı öptün."tamam üzerime geliyorlar.
Nasıl kaçacağım.

Aslı
"Kaçacak yer mi arıyorsuun?"dedi.Evet demek istesemde ona ne saçmalıyon bakışı attım.

Büşra
"Akşam ne cevap vereceksin.?"diye sordu.Tabikide sanane diyeceğimde altı kişiler o yüzden korku şeyine hiçbirşey diyemiyordum.Onları omuz silktim.
Mirayda omzuma yumruk attı.Ben omzumu tutarkende konuştu.

Miray
"Birde düşünüyorsun amk evet diyeceksin."dedi.Ona oldu başka bakışı atmaya başladım.Sonrada gözlerimi devirdim.

Hazal
"Niye konuşmuyon.?"diye sordu.Hakketten lan ben niye konuşmuyorum.

"Yah!Bana kalmıs birşey siz niye karısıyorsunuz." diyince hepiside doğru dercesine kafa salladılar.
Bende arkamı dönüp lavabodan çıktım.Meriç iti okulda yoktu.Çünkü başka okula gidiyormuş artık, Aras söyledi.Bunu duyunca Arasa kocaman sarılmış olabilirem.

Merdivenlerden seri adımlarla inmeye başladım.
Ben inerken aşağıdan çığlık sesleri geliyordu.Yine ne oldu,kim geldi.Yukarıya çıkan bir adet menejer bozuntusu gördüm.Önden ilerliyordu,yanımdan havalı bir şekilde gitti.Kafasına bir tane patlatmak istiyorum.

Arkasından,ona hareket çekiyordum.Öyle kötü değil hani yüzünle alay dolu şekiller yaparsın ya onu yapıyordum.Biri kulağımın dibinde konuşunca korkarak o tarafa döndüm.

Panda
"Çok ayıp amaa"diyince korkarak ona döndüm. Burnu burnuma değiyor,bu olmadı.Gözlerim ne kadar daha açılacak bilmiyorum.Ama o sırıtıyor vede alt dudağını ısırıyordu.Hemen geri çekildim.

Jimin
"Yah yine mi aile var lan burda."diye yakınıyordu.

Tae
"Evet ya aile var burda"dedi.

Jungkook
"Cık cık cık püü terbiyesizleeer."diyordu da bu dün benim kafama tava vurmuştu.

"Sen hiç konuşma pardon hele siz hiç konuşmayın.
Dün olanları unutmadım hâla göstercem size, maknae line'mış görürsünüz siz."diyip onlara çok pis bakış atıp merdivenlerden indim.

Ama bunlar niye geldiler.Hah şu yarışma saçmalığı vardı diymi,evet kesin o yüzden geldiler.Ah kimin umrunda sanki biz seçileceğiz.İster miyim hayır, çünkü... Çünküsü yok istemiyorum.Yani yinede böyle biz falan seçilirsek,ben tabikide kabul etmeyeceğim.

Dedim ya açıklaması yok.Kapının önündeki Mia'nın yanına ilerledim.Beni bekliyordu,ikimiz beraber birşeyler içecektik.Öyle kararlaştırdık,ona hadi anlamında kafa salladım.Oda yanımda sessizce yürümeye başladı.

Biraz daha yürüdük.Mia'nın tanıdığı bir yere gidiyorduk.Mia durunca bende durdum.Sonrada ona baktım.

Mia
"İşte geldik."diyip arkamı işaret etti.Arkamı döndüğümde çok şirin bir kafe vardı.Gerčktende çok tatlıydı.Mia beni o trafa doğru itekledi bende girdim.
Birkaç kişi vardı,bizde gidip boş masalardan birine oturduk.Siparişlerimizi verdikten sonra normal sohbet etmeye başladık.

ÜST KOMŞULARIMIZ (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin