♡luke♡
kell pár másodperc, mire teljesen felfogom, amit mikey mondott. lassan tudatosul bennem a tény, hogy valójában tényleg ő lilkitten.
szólásra nyitom a számat, de egy hang sem jön ki a torkomon. tátogok, mint egy hal, miközben michael kétségbeesetten néz rám.
- én... n-nem tudom mit mondjak. - szólalok meg, mire michael nagyot nyel.
- te vagy ő. - mondom ki hangosan is, hátha így könnyebb elhinnem. - ez olyan fura. és hogy nem jöttem rá, jézusom. - michaelre nézek.
- nem tudtam, hogy ennyire perverz vagy. - nevetek fel, mikey pedig mosolyra húzza rózsaszín ajkait.
- jobban fogadtad, mint vártam. - hátradönti a fejét, hogy teljesen a szemeimbe tudjon nézni, míg én tenyeremet az arcára simítom, és eltűröm a haját a homlokából.
- komolyan azt hitted, hogy meg foglak utálni? mikey, ez sosem fog megtörténni. - közelebb hajolok hozzá, miközben ő két tenyerét a csípőmre teszi. sosem éreztem még magam ennyire otthon, mint most itt, michael ölében ülve.
- szeretlek mikey, jobban, mint valaha. jobban, mint ahogy egy legjobb barátot szabadna. - a hangom halk, és őszinte. nem tudom, hogy honnan jöttek az érzéseim mikey iránt, hogy mikor kezdtem el szeretni a fiúkat, és hogy miért vallom be az érzéseimet, de mind ezek már nem érdekelnek. egyszerűen csak tudom, hogy mit szeretnék, és végre egyszer azt is csinálom.
- én is szeretlek, lukey. el sem tudod hinni, hogy mióta. - michael gyengéden megcsókol, mire az egész testemen végigfut egy jóleső borzongás.
átkarolom mikey nyakát, míg ő lassan eldől az ágyon. puha ajkai finoman mozognak az enyémeken, és egyáltalán nem bánom, hogy ezúttal semmi hevesség nincs a mozdulatainkban. kezeivel, alulról haladva végigsimít a hátamon, majd ujjait a hajamba vezeti. mégjobban elmélyítem a csókunkat, majd pár centire elhúzódok michaeltől.
- több mint három éve vártam erre. - szól, vidáman csillogó szemekkel. ujjaimmal megcirógatom kipirult arcát, majd suttogva megszólalok.
- és megérte?
megnyalja az alsó ajkát, majd elmosolyodik, és szorosabban öleli át a derekamat.
- bőven. - feleli, majd a következő pillanatban nevetve a hátamra fordít.
-
FINALLY
MUKE BETELJESÜLT
MEGMONDTAM, HOGY NEM LESZ SEMMI AMI MIATT KIAKADHATNÁTOK
max csak az, hogy nem írom le, mi történt, miután luke került alulra
inkább a fantáziátokra bízom😏
livvie
CZYTASZ
KISSLAND
Fanfictionkissland. ahol bármi megtörténhet és ahol egy több éves barátság szövődik szerelemmé. "heyimluke: megtudom valaha, hogy ki is vagy? lilkitten: talán" {#24 in fanfiction - 17.05.19.} [viszonylag rövid részek!] [muke (luke hemmings és michael clifford...