Neata! Aici e Andreea, o adolescenta foarte retardata care se plictiseste si care vorbeste despre ea la persoana a treia.
Bine, bine, am decis sa fac aceasta carte si pentru primul capitol m-am decis sa va povestesc despre mine, pentru a stii cu cine veti comunica de acum inainte.
Toti imi spun Deea, am 17 ani si sunt din Bucuresti. Sunt destul de inalta (1,70), am 59 de kilograme si foarte handicapata! Aveti un selfie cu mine la profilul meu, da' pentru ca lenea-i mare rau de tot, vi-l pun mai jos!
Va vine sa credeti ca fata de mai sus a castigat 'Miss si Mister' in generala? Ei bine mie nu! Glumesc, logic ca am castigat! Sunt superba!(narcisism level 69)
Toate discutiile care ma implica ajung sa se refere la sex si alte chestii perverse, deci daca veti vrea sa imi dati mesaj vreodata, asteptati-va la ce-i mai rau!
Ascult toate genurile de muzica posibile. Nu pot sa spun ca ascult mai mult kpop ca si pop sau ascult mai mult manele ca si rapp. Daca e muzica, mie imi place!
Stiu sa vorbesc limba pulii la cate carti in aceasta limba am citit! Vorbesc serios! Eu de exemplu ma amuz cand vad o carte...cu o gramatica speciala pe Wattpad. Stiu ca e trist, dar mna...e amuzant (uneori) cand fetitele de 10 ani viseaza la o partida nebuna de sex cu Vlad Munteanu sau Selly. Sincer e chiar tris. Gata, nu ma mai amuz! Dar as vrea sa va intreb pe voi, cei care imi cititi cartea, (daca exista asa oameni...) voi ce faceti cand vedeti o carte scrisa asa? Lasati raspunsul printr-un comentariu si sincer chiar sunt foarte curioasa!
Ne auzim (scriem) la urmatorul capitol, micuti Wattpad-isti! Paaa!
CITEȘTI
Random👑
RandomJur ca nu am idee ce e asta! Am stat intr-o seara si ma uitam la tavanul meu mirobolant si m-am gandit :"Hai sa fac o carte de genu'!". PAM! Asa a aparut minunatia aceasta pe Wattpad!