Teaser

293 9 0
                                    


Seoul ရဲ ့အႀကီးဆံုး University....

    URM University မွာ မ်ိဴး႐ိုးျမင့္တဲ့ သူေတြဘဲတက္ၾကတရ္..

-URM Uni က အေဆာင္လိုပံုစံမ်ိဴးေပါ့
(ဥပမာ ဘက္စံုလို ့ဘဲေျပာရမလား ေက်ာင္းေတာ္ရဲ ့ေဘးေစာင့္မွာ အေဆာင္ ႐ွိတရ္ အခန္းေတြလဲအမ်ားႀကီး နည္းပညာက်က်လုပ္ထားတာ.. သူေ႒းသားသမီးေတြဘဲတက္ႏိုင္တရ္.. )

ခုဆို ေက်ာင္းႀကီးဖြင့္တာႏွစ္ဝက္ေလာက္ခ်ိေတာ့မရ္..

အခန္းထဲမာတေယာက္ထဲေတြေဝေနတဲ့ေကာင္မေလးတေယာက္..

မ်က္မွန္အမဲေရာင္အဝိုင္းႀကီးနက္..
ဘိုးဖိနပ္ အျဖဴေရာင္..
ဆံပင္ကို နခြ က်စ္ထားတရ္..
   ေျပာပံုအရဆို စာဂ်ပိုးမွန္းသိသာတရ္
   အလွအပ ျပင္ဆင္ထားျခင္းမ႐ွိ..
  
ထိုေကာင္မေလးရဲ ့School UniForm name tag မွာေရးထားတာေတာ့ Xiao Luhan

Korea ရဲ ့ No1 star. Homshopping တခုရဲ ့CEO ဖစ္တဲ့ Mr.Xiao ရဲ ့တဦးတည္းေသာ သမီး Xiao Luhan..

Luhan ကစာဂ်ပိုးတေယာက္ဘာ..
အလွအပလည္း ျပင္ဆင္ေလ့မ႐ွိ
႐ိုး႐ိုးေအးေအးေနတတ္သူ ဒါမဲ့
ကံၾကမၼာကလွည့္စားတတ္တရ္လို ့ေျပာရမလား. Luhan က ေက်ာင္းရဲ ့King ဖစ္တဲ့ play boy Oh Sehun ကိုမွ အသည္းအသန္ သြားႀကိဳက္မိတာ..ေက်ာင္းစဖြင့္ကတည္းေပါ့ ခုဆိူ ႏွစ္ဝက္ေလာက္႐ွိေနၿပီ သူကတာ တဖတ္သတ္ႀကိဳက္ေန႐ွာသာ ဟိုဘက္က သူ႐ွိမွန္းသိမာေတာင္မဟုတ္ဘူး. Lu က Sehun ကိုျမင္ရင္ထြက္ေျပးတရ္ေလ Seကသူ ့ကို ေက်ာင္းမာ႐ွိမွန္းေတာင္သိမာမဟုတ္ဘူး အခန္းခ်င္းတူတရ္ major ခ်င္းတူတရ္ဆိုေပမယ့္ LuကSehun ကြယ္ရာမွာဘဲထိုင္တာေလ Sehunကိုေ႐ွာင္တရ္လို ့ဘဲေျပာရမလား..

Oh Sehun Cass..

Korea ရဲ ့စီးပြားေရးေလာကမွာ No1 ေနရာယူထားတဲ့ Oh Company...
Oh Ground ရဲ ့ဆက္ခံသူ Mr.Oh ရဲ ့တဦးတည္းေသာ သား Oh Sehun..

Play boy တေယာက္
ေခ်ာတယ္ ခန္ ့တရ္ စည္းစိမ္လဲႂကြယ္ဝတရ္
   အာ့အခ်က္ေတြအားလံုးျပည့္စံုေသာ မိန္းေခးတိုင္းအနားမွာ ကပ္ေနတာ အဆန္းမဟုတ္..

URM အေဆာင္က တခန္း၃ေယာက္ေနတရ္ေလ
ဒါမဲ့ Sehun ကေတာ့တေယာက္တည္းေနတရ္..

Seကေကာင္မေလးေတြနဲ ့တူတူမ်ဴးမရ္ဆိုရင္ သူ ့အခန္းထဲမာတူတူမကုန္ဆံုးဘူး ေကာင္မေလးရဲ ့အခန္းမာဘဲ ယြၾကတရ္ စာသင္ခ်ိန္ေတလစ္ပီးေတာ့ေပါ့ (သူ ့အခန္းထဲမာ တူတူျမဴးႂကြမယ့္ first girlကဘယ္သူဖစ္လာမလဲ😁😁)
  
             ( Carzy For Love)

Carzy For Love♥♥Where stories live. Discover now