0. Κάτι σαν....περιγραφή

1.7K 301 182
                                    


Μπαίνω μέσα με στυλ ντίβας.....

Οι καινούργιες κόκκινες γόβες μου χτυπάν το δάπεδο.....μαγνητίζω τα βλέμματα!

 Ακούω κάποιον να με φωνάζει...

-Κατ....

-ωω έλα τώρα!!!

-ρε πουλάκι μου τι είπαμε??? Σε σχολείο πας όχι στα μπουζούκια!

-οκ director το χω!

-ναι κράτα το μη σου φύγει!

- ηχολήπτη μοκο! Λοιπόν... μπαίνω μέσα φορώντας την μαύρη κουκούλα μου με ακουστικά στα αυτιά κάθομαι στο θρανίο...αχ πόσο μόνη νιώθω...

-κατ....

-τι έγινε πάλι????μμμμ είμαι αγανακισμένη με το σκηνοθέτη πλέον

-τι "τι έγινε" δε γυρίζουμε το κοριτσάκι με τα σπίρτα!!!

-εεεεε κι εσύ το ένα σου μυρίζει το άλλο σου ξινίζει τι θες?? Πραγματικά ωρυόμουν

-να φερθείς σαν φυσιολογική έφηβη!!!

-δηλαδή???ρωτάω με περιέργεια

-θα μπεις μέσα φυσιολογικά ντυμένη. Θα είσαι κοιμισμένη, γιατί μην ξεχνάμε είναι και οχτώ η ώρα το πρωί, δεν έχεις πει καφέ και θες να κοιμηθείς. Μπαίνεις στην τάξη..... τα υπόλοιπα τα ξέρεις!!!! Φέρσου φυσιολογικά....

-μάλιστα!.....

*********

Σίγουρα δεν καταλάβατε χριστό!!!

Να σας συστηθώ με λένε Πέρσα και είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι το σχολείο μας θα πάρει μέρος σε ένα ντοκιμαντέρ!

Ναι καλά ακούσατε ντοκιμαντέρ για τη ζωή στα λύκεια!!!

Οπότε όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες θα υποδυθούν την.... ζωή τους????

Οκ είναι κάπως.....αλλά σίγουρα θα έχει πολύ πλάκα!!!

Έτσι θέλω να πιστεύω τουλάχιστον!










😄😄😄😄😄😄


Γεια παιδια καινουργια ιστορια διαφορετικη και με χιουμορ ευχομαι να σας αρεσει!!!!!!!!

Ψηφιστε και σχολιαστε πραγματικα εχω αναγκη την υποστηριξη σας!!!


💋💋💋💋💋💋💋

A High School Movie✔Onde histórias criam vida. Descubra agora