2. Θα γίνουμε διάσημοι

1K 201 231
                                    

Κάτσε τι εννοεί ταινία???

Ντοκιμαντερρρρρ τραγούδησε το υποσυνείδητο μου

Ωχου κι εσύ πετάγεσαι  συνέχεια σαν την.....

Μην το πεις

Πορδή θα έλεγα χαλάρωσε!!! Αλλά και πάλι το ίδιο πράγμα είναι!

Ναι αλλά το ντοκιμαντέρ απευθύνεται στην αλήθεια! Δεν έχει σενάριο ούτε καθορισμένο τόπο! Απλά διαλέγεις ένα θέμα και το εξερευνείς!

Έλα ρε μπράβο! Να σε ρωτήσω κάτι όμως πως γίνεται ενώ είσαι το υποσυνείδητο μου εσύ να τα ξέρεις και εγώ όχι?

Ωχ Παναγία μου που έχω μπλέξει? Εσύ τα ξέρεις ηλίθια αλλά από το σοκ έχεις μείνει άγαλμα για αυτό δεν τα θυμάσαι!

Αααααααααα....

Βββββββββββ...

Καλά ντε μη βαρουτε!

Δεν είσαι αστεία!

Ούτε εσύ αλλά δεν το κάνω θέμα!

Καλά άσε την κλάψα τώρα και ρώτα τον διευθυντή πότε θα γίνει αυτό το ντοκιμαντέρ και άσε τα άλλα

Μπράβο δίκιο έχεις ίσως τελικά να μην είσαι τόσο εκνευριστική όσο πίστευα!!!

Πάλι καλά που το κατάλαβες!!!! Άντε ρώτα τώρα!!!!

Είπε το υποσυνείδητο και επανήλθα στην πραγματικότητα!!!

-άρα εμείς θα πάρουμε μέρος στο ντοκιμαντέρ κάνοντας απλώς ο,τι κάνουμε πάντα? ρώτησα πρώτη καθώς κανείς άλλος δεν είχε επανέλθει στην πραγματικότητα

-έτσι νομίζω! Για περισσότερες πληροφορίες θα συγκεντρωθείτε την τρίτη ώρα στο αμφιθέατρο για να σας μιλήσει ο ίδιος ο σκηνοθέτης και τώρα στις τάξεις σας!ολοκλήρωσε την πρόταση του ενώ παράλληλα ακούστηκαν αποδοκιμασίες από κάποιους που είχαν συνέλθει!!!

[...]

-και τώρα δηλαδή εμείς θα γίνουμε διάσημοι? Θα πάμε και στα όσκαρ? Θα δω από κοντά τον Robert Pattinson?η Λυδία είχε κι όλας αρχίσει το παραλήρημα!

-Σιγά μη βγεις και ραντεβού με τον George Clooney! Την ειρωνεύτηκε ο Σωτήρης!

-μμμμ κρυάδες δηλαδή εσένα θα σε πειράζει να δεις από κοντά την Margot Robbie? τον ρώτησε με ανασηκωμένο φρύδι

-όχι βέβαια αλλά ξέρω ότι δε θα συμβεί! Απάντησε χλευάζοντας την

-μμμ ξερόλα!είπε και του έβγαλε την γλώσσα τη στιγμή που μπήκε μέσα η καθηγήτρια!

Ήταν η Κυρία Πατζούρη!!

Μας κάνει Πολιτική Παιδεία

Είναι η καλύτερη καθηγήτρια!

Η πιο νέα! Κοντά στα τριάντα -τριανταπέντε, ψηλή και με μαλλιά κόκκινα σαν την .........ντομάτα!!!

Τη περιμένατε να πω φωτιά???.

Αφού η φωτιά είναι πορτοκάλι όχι κόκκινη!!!

Ντα.....*πετάει μαλλί στον αέρα, χτυπάει Στεφανία,Στεφανία θυμώνει, Στεφανία θέλει σκοτώσει Πέρσα*

Οκ guys μπορείτε ελεύθερα να φύγετε τα έχω παίξει!

Αλήθεια σας λέω έχω και χαρτί γιατρού είμαι τελειωμένη περίπτωση!!!

-Πέρσα......

Μια φωνή ακούγετε από το υπερπέραν!!

Φωνές ακούω φωνές.....

Αλλά παρά πέντε στυλ!

-Πέρσα μιλάω.....

-εεεεεε εννοώ μάλιστα κυρία! είπα έντρομη. Σίγουρα είχα γίνει πιο κόκκινη κι από παντζαριών!

Δεν απάντησε απλά αναστέναξε και ξεκίνησε την παράδοση!

Κανείς, όμως δεν την άκουγε!
Όλοι ήταν στον δικό τους μαγικό κόσμο!
Πάω στοίχημα ότι αν ήταν εδώ αυτός ο σκηνοθέτης και μας τραβούσε θα είχαμε πολύ πλάκα!
Στο μοντάζ σίγουρα πάνω από τα κεφάλια μας θα μας έβαζε συννεφάκια που θα περιείχαν τις σκέψεις μας!!!

Είμαι απόλυτα σίγουρη ότι όλοι φαντάζονταν τον εαυτό τους ως πρωταγωνιστή!!!!

Εγώ πάλι  ξέρω σίγουρα ότι θα τρελαινόταν από τη χαρά της η μάνα μου!!!

Ερε πως μπλέξαμε έτσι!!!!!

Ντριν.....

Ωχ ώρα για......ΤΑΙΝΊΑ!!



😂😂😂😂😂😂

Λοιπον λοιπον πως σας φαινετε το story καλο????

Θελετε κι αλλο γελιο???

Να σας ενημερωσω οτι θα εχει γυρω στα 20 κεφαλαια ενω προς το τελος θα υπαρχει μια εκπληξη για τους αναγνωστες!!!!

Σαν παιχνιδι ενα πραγμα!!!!!

Οποιος θελει ρωταει και προτεινει οτιδηποτε θελει για την ιστορια!!!

Μην ξεχνατε εξαλλου ειναι μια high school movie😉😉😉

Καλο βραδυ φιλακια πολλα!!

💋💋💋💋💋

A High School Movie✔Where stories live. Discover now